niedziela, 9 maja 2010

Ozdoba do włosów


Taki temat zadała Edit na "Art-piaskownicy" . Czapki z głów i jak "każda wariatka mam w głowie kwiatka " ...chciało by się rzec. Ja od razu pomyślałam o nowych gumkach dla Mi. W sklepach nigdy nie ma nic ciekawego-przynajmniej u nas na wsi :P. To zrobiłam :

A na głowie wyglądają tak :
A to już fotografie zrobione z myślą o majowym dzienniku fotograficznym-czyli jedno zdjęcie każdego dnia maja.

wczoraj sadziłam -lałoooo

dzisiaj graliśmy- lałoooooooooo

mam już po uszy tej pogody. dzień kiepski-normalnie wszystkie piątki 13-go do kupy mi się chyba zebrały wrrrrrrrr. Idę do sklepu po czekoladę -dużoooo czekolady.

Buźka
macham mokrą łapką

An


p.s. Mąż poczuł się urażony moim wpisem o remoncie.Otóż chciałam sprostować-sama samiusieńka nakleiłam 3 paski tapety. Pomalowałam rury,parapet,dwa łóżka. A nawet ściany pod tapetę kilka razy. No....

3 komentarze:

  1. Chyba będę pierwsza:))

    Świetny pomysł gumkowy, ja ciagle szukam inspiracji na ozdoby do włosów dla mojej córki. Pewnie wykorzystam, frotek mam multum, szczególnie niesparowanych:>>

    Widzę że lubicie gry planszowe?:))
    My też:)) Stopy pięknie wypucowane, ale o depilacji ktoś zapomniał, hehee:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. hhaha Iva ten nie depilowany to Małżonek osobisty :P
    lubimy- szczególnie gdy leje od tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie ze stopami - świetne!

    OdpowiedzUsuń