piątek, 7 maja 2010

Spontanicznie wychodzi najlepiej


Zupełnie spontanicznie umówiłam się z Cynką na wymianę. Zaczęło się od tego,ze wzdychałam do jej prac z tym koprem :). No i od słowa do słowa :)
Ja dostałam takie cudeńka,że mi dech zaparło.Możecie je zobaczyć TU. Ten kamyczek to mi służy za przycisk do kasy zarobionej :P hahha. Nie ważne,że mały-ja niewiele zarabiam :P


A dzisiaj prezentacja moich wytworów. Cynka zamówiła Babuszkę-miała być w brązach :

Do Babuszki postanowiłam dodać zeszyt w okładce inspirowanej pracami Rebeccy Sower. Wiem,ze to niedoskonała próba,ale i tak mi się podoba :)
.Ewie też i to najważniejsze :)






milion pięćset zdjęć :)

Ewuś dziękuję .To była niezwykła przygoda :)

An

11 komentarzy:

  1. Piękne - bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super babuszka!!!
    Zeszyt też, doskonale wykorzystany cytat Cynki:)))
    Babuszka to "klucznik" taki, że tak bezpośrednio spytam???

    Świetna wymianka, gratuluję zarówno pomysłu jak i prezentów:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :).Babuszka miała być użytkowa-jest brelokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jaka przesympatyczna babuszka :) Bardzo mi się to wszystko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa... Babuszka jest urocza!!! A jaka funkcjonalna :). Okładka bardzo pomysłowa.
    Świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne prezenciochy :)
    babuszka urzekła mnie swym wielce zadowolonym licem i spódnicą w zawijasy,
    notes super !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko!!! PIĘKNE ONE!!!
    i MOJE :DDDDDDDD

    DZIĘKI STOKROTNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja Twoje produkty a babuszka rządzi, ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚŁiczności!!! Podziwiałam już u Cynki na blogu :) babuszka mnie kompletnie zachwyciła - oj moje ma rozmiary, moje! :))) od razu ja pokochałam hehe

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Zeszyt jest piękny! Jaka tam niedoskonała próba, nie doceniasz się! A babuszka? Cudna, te jej rumiane pyzy i miły uśmiech urzekają mnie.

    OdpowiedzUsuń