środa, 26 maja 2010

Szzzzary


U nas już jakby mniej szzzzaro i mniej szzzumi deszcz w rynnach. Podczas jednego z takich szzzzarych wieczorów brałam z zaprzyjaźnionymi crafterkami udział w warsztatach z filcowania na mokro. Jednym z zadań było zrobienie podkładki pod coś -kwadratowej lub okrągłej. Ja od razu wiedziałam , że zrobię kwadratową,bo w głowie miałam to:




Moje okulary wreszcie doczekały się etui. Wprawdzie ta szara czesanka kojarzyła mi się z burą sierścią mokrego psa ( haha miałam wtedy wyjątkowego doła ), ale po dodaniu ognistej , pomarańczowej "podszewki" od razu nabrało wyrazu. Idąc za ciosem mojej zielskowej fascynacji wyszyłam sobie coś na kształt dzikiego kopru, dmuchawca..no coś w ten deseń :P



Etui powstało na szare wyzwanie kolorystyczne w "Art-piaskownicy". Koniecznie zerknijcie na inne prace. Szzary to nie szzztraszny kolor :P


An

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi się poplątało i poprzedni komentarz został usunięty, właściwie przez pomyłkę.

    Śliczne to Twoje etui. A haft minimalistyczny, ale chyba im mniej tym lepiej. Wszystko bardzo mi się podoba.

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jakbym tylko nosila okulary to też bym takie chciała :) śwetny kontrast. Bardzo lubie takie szarosci złamane czymś ożywczym.

    OdpowiedzUsuń
  4. No nieźle Ci to poszło! ja jakoś niemogę sie przemóc w sprawie filcowania, chyba nie dałabym rady! :)))

    Pozdrawiam i gratuluję fajowego etui na okulary! :)

    buzka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne to etui :) takie kudłato-ciepłe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie szarości z ciepłością ;). Wyszyty koper prima sort, a porównaniem do burej sierści mokrego psa rozbroiłaś mnie doszczętnie! ;))
    Pozrawiam :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. I proszę z szarej podkładki zrobiłaś coś pięknego. Twórcza z ciebie babka:) Skojarzeniem z mokrą sierścią psa ubawiłam się. Po-zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolna z Ciebie istotka Anitko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście dziki koper! czad! i to zestawienie z pomarańczem - piękne, ja chcę taką sukienkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna filcowanka, najfajniejsze że przydatna:)) A kolor śliczny, głęboki:))) Lubie szary.

    OdpowiedzUsuń
  11. z tym pomarańczem genialnie się komponuje! w życiu bym nie wpadła na takie zestawienie... BOMBA!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglada ten szaraczek z pomarańczką do tego ten koper, bomba !

    OdpowiedzUsuń