poniedziałek, 10 maja 2010

Zestaw Pani McGywer

Kolejne etiu typu zestaw pierwszej pomocy, tym razem w brązach dla wielbicielki tego koloru. Zapięcie mojego pomysłu-co by mi nie pisano,że zgapiłam czy coś tam.Nawet jak ktoś wpadł na takie-nie wiem-nie szukałam :P


Wyposażenie :

W sumie to przydało by się miejsce na lakier do paznokci do łapania oczek w pończochach nie :P. Właścicielka tego etiu ratowac z opresji będzie dwóch synów,więc lakier sobie darowałam :P


Tak z innej beczki- nie poszukujecie przypadkiem zjeżdżalni dla dzieciaków?Tak się składa,że mam na zbyciu :P.Rozkładana smoby, najchętniej gdyby ktos odebrał osobiście.Jakby co pisac :P

buziaki An

14 komentarzy:

  1. świetny pomysł, super to wygląda i na pewno jest praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymiary zjeżdźalni???
    Dla maluchów całkowitych czy dla starszaków jeszcze się nada???

    Etui w świetnym kolorze - czekoladkowy, mniammm:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. heh ja poszukuję dla 1,5 rocznego synka ale mieszkam pod Krakowem:) chętnie bym jakieś zdjątka zobaczyła:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iva dla maluchów
    proszę wpisać w google nazwę zjeżdżalnia smoby-to taka mała .

    OdpowiedzUsuń
  5. czekoladowy-kolor moj,moj najlepsiejszy:)Matko Polko szyj , klei itd i pokazuj i ciesz oczy me.Sciskam Was wszystkich(bez wyjatku:):)mocno-Migdalowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. i mój ulubiony!!! cudny kwiatek i wnętrze baardzo przydatne:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszedł Ci motyw rośliny! Kolor czekoladowy mniam!
    No i myślę, że przy dwóch urwisach zestaw spisze się ponad normę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anito, czy o tę zjeżdżalnię chodzi? http://www.zabawkiczarek.pl/upload/obrazki/zjezdzalnia_ks_duze.jpg

    A zestaw świetny, mam nieodparte wrażenie, że się nieustannie rozwijasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczne to etui, a brązy i mnie się podobają:)pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. o taką http://www.toyslublin.pl/_p/galeria/oferta/233_Smoby/2182-zjezdzalnia-xs-smoby.jpg

    OdpowiedzUsuń
  12. a zjeżdżalnia w moim pokoju się zmieści? bo jak tak to poproszę ahahaha

    sikaaaaaaaaaaaaaam

    no z tą zjeżdżalnią to pobiłaś wszystko ajahhaa

    OdpowiedzUsuń