środa, 30 czerwca 2010

Domatorka


Jestem domatorką i domków amatorką :P .Podobno domatorem jest się wtedy kiedy się swój dom uwielbia i kocha w nim przebywać. Ja nasze małe gniazdko kocham bezgranicznie, począwszy od niepowtarzalnego zapachu , po ukochane kąciki meblowane zgodnie z małymi marzeniami..ahhh się rozanieliłam :P

Do rzeczy. Na "Art-piaskownicy" Oliwiaen zachęca do rozwinięcia tego tematu. Możecie pokazać swoje domki w scrapach,zaprojektować lub uszyć te wymarzone. ja poszalałam tym razem . Na pierwszy ogień poszła pokazywana już narzuta dla Mi:


Potem powstały dwa obrazki , które miały poszukać swoich nowych właścicieli w pewnej galerii ,ale chyba nic z tego :

na koniec igielniczek-zawieszka po którego nadal ustawia się kolejeczka w poście z candy -poniżej :)

To nie jest moje ostatnie zdanie w temacie domkowym, oj nie :P


Buziaki

An

18 komentarzy:

  1. piekne prace;d masz swietna wyobraznie:) tez chyba ejstem domatorka, chociaz przeszkadzaja mi w tym sasiedzi i czasem wyzywam na to ze mieszkam w bloku.. ale i tak kocham swoj pokoj.. i w ogole cale mieszkanie.. dopiero ucze sie szyc.. ale mam zamiar szyciem go troszke ozdobic;d i ejszcze raz PIEKNE PRACE;d

    OdpowiedzUsuń
  2. zaszalałaś moja droga cudnie !!!!!!!
    to po prostu TWOJE WYZWANIE !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne domki, te obrazki zwłaszcza są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kura domowa z Ciebie Anito ;) Piekne domki!

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja kocham nasz domek, chociaż jest totalnie do remontu, ale jest nasz i powoluśku, powoluśku realizujemy swoje najskrytsze marzenia, narazie te możliwe i konieczne, ale jeszcze trochę...

    Kołderkę-pledzik już podziwiałam usadowioną na łóżku właścicielki, a obrazki bardzo fajne są.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale domowo u Ciebie:) Jakie fajne kolorki i materiały w tym napisie DOM w rameczce:) I pomysł, i grzybek i ściana w paski:) Temat domku bardzo mi się podoba:D Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrazki sa fantastyczne!!! Wszystkie prace są boskie! A swój domek to ija kocham, czasem mam takie dni, że przed 2 doby moge z niego nie wyłazić :)))Bosko się tu czuje i już :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. super domki! i jak dokładnie odszyte! czekam na kolejne bo te są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj domkowa Pasjonatko:)))
    Śliczne te Twoje domeczki:)))
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten temat to ja też lubię i domek swój lubię, malutki :)
    Twoje dzieła domkowe cudne Matko Polko Domkowa ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Obrazki prze boskie a już w tym z napisem dom zakochałam się całkowicie. Tworzysz piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. No i dobrze, że to nie jest ostatnie Twoje zdanie w temacie domkowym :) Ja tez domtorką mogę się śmiało nazwać, więc z niecierpliwością czekam na kolejne Twoje cuda ;0

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet się nie spodziewałam, że robię wyzwanie specjalnie dla Ciebie! Oszołomiła mnie nie tylko ilość, ale i wykonanie - szyć szyję coś tam czasami, ale patchwork? Obrazek? Jesteś moją domkową mistrzynią! :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne to Twoje szaleństwo, a gdybyś chciała jeszcze sobie poszaleć szyjąc to ja zapraszam do siebie na wymiankę
    http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com/2010/07/wymianka-na-torbiszcza.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie rozwinęłaś temat Anitko!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale chałupniczo się zrobiło, cudne domki, domeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oh dziewczyny dziękuję za fantastyczne komentarze :*
    Oli hmmm no zabawa jakby stworzona dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń