środa, 2 czerwca 2010

Old friends


Nowy przepis Ki na "Art-piaskownicy" to było nie lada zadanie. Miało być płasko, zdjęcie kogoś w okularach, i do tego kolorystyka utrzymana w sepii. Jedno ułatwienie dla mnie to takie,że nosze bryle :P
Nawet znalazłam o dziwo zdjęcie na którym jestem, i choć kolorowe to w tonacji jakby sepii. lato było to się opaliliśmy :P


Scrap płaski , użyłam papieru pakowego,kartki zabarwionej kawą, poszyłam sobie o...

postemplowałam o...

pomaziałam farbą i jest.


Poza tym u mnie kicha .Młoda ma ospę i dostaje szalu. Młody nie ma i tez dostaje szału. Ciągle leje i ja też zaraz dostanę szału.

A to pierwsza fota z czerwcowej edycji "jednego zdjecia dziennie". Miała być zrobiona 1 czerwca,ale nie zdażyliśmy. Dzisiaj poszły w ruch kukueiłki i zamek z rolek po papierze toaletowym :P. Mi przynajmniej chwile się nie drapała,ale jej mina mówi wszystko :/

howk

trzymajcie kciuki
za mnie szczególnie

An

3 komentarze:

  1. Coś wiem na ten temat, bo moja dwójka też roznosi dom przez tą pogodę. Współczuję więc i Tobie, i sobie ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ciekawie u Ciebie i płasko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko, jeszcze wiele przed Wami:)
    Na szczęście oni codziennie rosną:)
    Scrap doskonały:) Zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń