wtorek, 22 czerwca 2010

Prezent dla Gosi

Dzisiaj prezentuję bardzo zaległy upominek dla Gosi-Margaretki. Solenizantka zażyczyła sobie "zestaw Pani McGywer" , a że lubi kolor niebieski to w takich kolorach dostała :)



i środek:


Do kompletu karteczka-znana już :)




Ale,ale nie przedłużajmy. Zapraszam na małe candy! . Jako,że to dzięki Wam mój licznik wiruje jak szalony, a komentarze cudownie mobilizują do pracy -postanowiłam Wam się nieco odwdzięczyć :)



Cukierasy są skromne,ale może ktoś się jednak skusi. W skład upominku wchodzą :

1. różnego rodzaju kawałki materiałów ( małe, większe,mniejsze)
2. kilkanaście filcowych kulek w różnych kolorach
3. garść drewnianych koralików
4. domek- zawieszka , dekoracja, igielnik jak kto woli (dwustronny)


Wspomnijcie o tych cukierasach na swoich blogach ,a u mnie w komentarzach ,że macie na nie ochotę. Wpisywać może się każdy kto do mnie zagląda-nawet jeśli tylko podczytywał i nie komentował.Chętnie poznam swoich gości :)

4 lipca podam wyniki losowania :)

powodzenia

EDIT: WBREW DACIE NA ZDJĘCIU WPISYWAĆ MOŻNA SIĘ JUŻ DZIŚ POD TYM POSTEM :)

An

61 komentarzy:

  1. O! To ja na początku! Zaglądam sobie do Ciebie całkiem często i bardzo mi się podoba ;) I ustawiam się na czele ogonka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Ja baaardzo chętnie przygarnę :)

    pędzę podlinkować na boczku ]:)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja linkuję :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    Moje Abry

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam słodycze, a obok takich trudno przejść obojętnie! Twoje pomysły są bardzo inspirujące, więc chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne, ze biore udział w zabawie:) a ja mam niedługo 200 post i też chyba coś wymodzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaglądam, obserwuję i podziwiam, szczególnie narzuta dla dziecka jest dla mnie mistrzostwem świata! :))) Może mało się odzywam, ale ciągle czas mnie goni, ech. W każdym razie z wielką chęcią wezmę udział w candy, materiałków bowiem i innych dodatków nigdy dość, prawda? ;))) Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja się cieszę, że mam taki niezbędnik:) Cudne są twoje podarunki! Aha, liczę na "maras", czyli na cukierki. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też się po takie cukiereczki w kolejce ustawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się tu obowiązkowo zapisuję;)))) baaardzo lubię Twoje rękodzieła;))) okładeczka moja sama się nosi co rusz na innej książce, matrioszka uśmiecha się jak nikt :)

    uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry Wieczór

    Jestem Ada,która bez bloga tutaj wpada.

    wara@poczta.forward.pl
    pozdrawiam
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  11. o widzę zmianę szablonu :) A ten zestaw uroczy. Ja też się dopisuje do słodkiej listy i już linkuję u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czesto kusze sie na candy, ale biorac pod uwage te wszystkie materialy, kulki, guziczki i ten domek nie moge przejsc obojetnie.

    Zreszta mozesz mi to wszystko od razu bez losowania przyslac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. skromne?!
    na zdjęciu same cuda widzę!!

    OdpowiedzUsuń
  14. O, ja z chęcią się ustawię w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj! Zaglądam i podziwiam bardzo często, chociaż własnego blogu nie mam, ale może...
    elaolsz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. o pewnie, że się dopisuję :)
    Gratuluję tylu odwiedzin!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez chcę:)))
    Te szmatki cudnie kuszą:)))
    Juz mam pomysła jak je wykorzystać, zaczynam czarować co by cukierasy do mnie wpadły:))))
    Pozdrawiam miło

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaa ja tez obowiazkowo :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też tu postoję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. super igielnik - lubię takie uporządkowanie, którego mi wciąż brak...
    a teraz staję w kolejce po słodkości! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja się ustawię w kolejce, bo cukieraski są bardzo smakowite

    OdpowiedzUsuń
  22. materialy!! ;o oczywiscie tez staje w kolejce moze sie poszczesci, bo cukierki na prawde swietne;d i ten domek.. ;d informae dodalam na blogu:) w prawym pasku:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciao mi piacerebbe partecipare.sono italiana e spero di avere capito bene cosa fare.complimenti x le tue creazioni

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja też poproszę i bardzo chętnie zalinkuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. To ja oczywiście się zgłaszam, bo zaglądam po cichutku :)

    i linkuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. O, wyniki w moje imieniny :)
    Fajny cukierasek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam słodkości... więc się ustawiam ;-))
    nitkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super kolorowe i radosne candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. to ja się wpiszę jako że poczytuję i podziwiam systematycznie od jakiegoś czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj jakie wspaniałości. Chętnie sie zapisze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. to ja też :) tak pięknie zapraszasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. To i ja się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczności! Lubię Twój styl i zaglądam nieraz pocieszyć oczy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja dopiero teraz odkryłam Twojego bloga i jestem ZACHWYCONA i zauroczona Twoją Twórczością! Masz dużo cierpliwości do szycia, a z pod Twojej ręki wychodzą same cudowności *________*
    Przyłączam się do candy zabawy info w słodkim poście:
    http://takaya-scrapuje.blogspot.com/2010/06/czerwiec-slodyczami-stoi.html

    OdpowiedzUsuń
  35. z wielką chęcią się zapisuję:)
    śliczne materiały:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo chętnie się ustawię w kolejce, bo chodzi mi ostatnio po głowie pomysł na szmaciane laleczki:):)

    OdpowiedzUsuń
  37. ooo! domek mnie zachwyca :) do mojego domku nowego pasowałby idealnie... :)
    ja tez poproszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. domek cudaśny musze go mieć heheh pozdrawiam no i twardo stoję

    OdpowiedzUsuń
  39. jezusinku...jak ja to mogłam przegapić??!!!??
    dobrze, że zdążyłam!
    ...jako wielka fanka wszystkiego, co wychodzi z twoich rączek ustawiam się w kolejce...
    i cichutko liczę na to, że może los się do mnie uśmiechnie.

    OdpowiedzUsuń
  40. piękności rozdajesz! ustawiam się w kolejce :)

    annikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. mmm ;) podglądam od niedawna, ale bardzo mi sie podoba co widzę ;) oczywiście na cukiery też jestem chętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też mam ochotę na te słodkości!! :)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  43. To jeszcze i ja się ustawiam w kolejkę po cukierasy.
    http://alicja11.blogspot.com/

    Zapraszam również na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie no nie mogę przeoczyć takiego candy! Zapisuję się więc i czekam przytupując nogami :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudną masz dla nas niespodziankę, a domek jest prześliczny :).
    Chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja pitole , jakie słodkości, ja też takie chce !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. i ja się zgłaszam:) A link jest o tutaj -> http://kasmatka.blox.pl/2010/06/Woreczek-na-resztki-wloczek.html

    OdpowiedzUsuń
  48. info już jest i ja w kolejce też :)

    OdpowiedzUsuń
  49. staje grzecznie w kolejce:) podglądam niedługo ale komentować będę :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też ja też :) staje w kolejce ;)
    jakie ty śliczne cuda tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajne słodkości. Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Wpadłam tu przypadkiem i skuszona kawałkami materiałów ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  53. zapisuje sie :)
    alle duzoo chetnych mam nadzieje ze mi sie poszczesci :8
    buziaki :8

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo dobry kochanie, dzieki za szanse.
    Pozdrowienia z Ukrainy.
    link na stronie plyt
    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ha, no to i ja spróbuję, a co mi tam, szczęściu trzeba pomagać, a takie rzeczy to hoho!

    OdpowiedzUsuń
  56. 1/58 zawsze to jakaś szansa
    z radością się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  57. Do kolejki zapisuję się i ja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. niestety to było w zeszłym roku

    OdpowiedzUsuń