sobota, 5 czerwca 2010

Retro-spekcje


Wzięło mnie na wspomnienia. Pewnie przez ostatnie szaro-bure melancholijne dni. Postanowiłam uporządkowac pamiątki jakie gromadzę dla moich dzieci. Są to różne drobiazgi z różnych etapów ich życia.



Do tej pory były poutykane w różnych pudełkach w całym mieszkaniu. Teraz mają swoje miejsce:

W tej walizeczce są pierwsze trampeczki mojego Syna, szatki chrzestne , świeczka z tortu roczkowego Córki i "dwulatkowego" Syna . Rysunek na którym Milenka po raz pierwszy napisała sama :"kocham cię Mamo" :). Dłoń Mili odciśnięta w glinie i mnóstwo innych ,sentymentalnych drobiazgów.

Kiedyś będą dwie takie walizeczki i każde z nich dostanie swoją wraz z pamiątkami. Mam nadzieję,ze je docenią i wzruszą się choć raz jak ja za każdym razem gdy je mam w dłoniach :). Ja mam jedynie swoją opaskę z rączki , która założono mi po narodzinach. To moja jedyna pamiątka, prócz kilku fotografii z dzieciństwa.


W zabawie "czerwcowe pstrykanie"na Flickr moje zdjęcie dotyczyło takich właśnie "retro-spekcji"

Fajnie tak opowiadać miesiąc po miesiącu zdjęciami. Jeśli macie ochotę to przyłączcie się do zabawy.



Na koniec taki drobiazg.Na poprawę humoru uszyłam podkładki , takie balkonowe-kolorowe-rozweselające :)


pozdrawiam ,dziś słonecznie An

6 komentarzy:

  1. Dobre, pozytywne nastroje dziś tu u Ciebie panują, dziękuję za dzielenie się nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, ja też tak robię !!! tzn zbieram różne pamiątki do dwóch pudełek, żeby potem wręczyć dziewczynom - dawno nic tam nie dokładałam, dzięki za przypomnienie :)),
    Podkładki bardzo pozytywne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł, na pewno będą się cieszyć jak podrosną. Ja sama mam poukrywane gdzieś małe drobiazgi przypominające mi moje dzieciństwo. Piękna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. anita, ja też mam takie pudła :) z szatką, sukieneczką w rozmiarze mini (62), którą laura miała na chrzcie, z ich kartkami, grzechotkami ulubionymi, rysunkami, albumami, notatkami moimi etc. bardzo dbam o to, by wszystko zapisać, zapamiętać dla nich - dziś do pudełka powędrował kolejny rysunek i laurki z okazji dnia mamy

    OdpowiedzUsuń
  5. a to piekny pomysl jest z tym gromadzeniem pamiatek :)) ja tez tak robie :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. :) fajnie wiedzieć,że nie tylko ja taka sentymentalna jestem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń