niedziela, 6 czerwca 2010

Uff ...koniec z rurami


Nareszcie koniec :P

Za pomocą tego :



...i tego:(obejma do rur z gumą)




powstało to:
Dla przypomnienia tak było przed:



Paski namalowane czarną farbą tablicową : (swoją drogą poszukuję błękitnej tablicówki , jakby ktoś znalazł proszę o cynk)


kubeczki kuchenne z Ikea, w sumie kto wie może jeszcze wymienię na jakieś szyte

tak to wygląda z boku:


No, to dumna jestem i blada ,bo sama wymyśliłam i sama zrobiłam :P. Nawet z wyżynarką do drewna dałam rade choć bałam się jak cholera-jakoś urządzenia tego typu mnie przerażają :)


pozdrawiam ciepło An

28 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita. Wspaniała półkę poczyniłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste rozwiązania są najlepsze- brawo, wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no super pomysł - nie byłam świadoma istnienia takich obejm / obejmów do rur. Super pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i udało się :) wygląda świetnie, szkoda, że u mnie nigdy nikt o tym nie pomyślał jak byłam dzieckiem ;) Ja zakrywałam rury wielkimi gałęziami, na których coś wieszałam, ale te zbierały szybko kurz i po pewnym czasie nie wyglądało już tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie!!! Niesamowicie to teraz wygląda, rur brak, hurra! :))) Oj i u mnie by się coś takiego przydało, muszę ściągnąć pomysła! :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo suuuper wyszło!!! I gratuluję okiełznania wyżynarki, ja mam ciągle stracha...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na urozmaicenie dziecięcego pokoju :)Piękna półka i do tego zakrywa rury. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bombastyczny pomysł. Nigdy wcześnie nie widziałam nawet podobnego. Chyba odgapię (jeśli można):)

    OdpowiedzUsuń
  10. ha chyba Cie zaprosze do siebie
    mam tez takowa rure
    a nie bardzo zakumalam jak ja schowalas

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł i wykonanie.
    I jak ktoś nie wie, to się nie domyśli, że tam jest rura :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. dziewczyny naprawdę się cieszę,że pomysł przypadł Wam do gustu :)

    Asico obejmę rozkręcasz na dwie połówki, w desce są dziury nawiercone.Od przodu wkładasz śrubę(łebki zamalowałam), z tyłu za rurkami obejmę , przekładasz śrubki przez otwory i nakręcasz nakrętki

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne, proste,ale jak efektowne rozwiązanie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, nareszcie:)))
    Tyle się u Ciebie dzieje, a ja dopiero dotarłam.
    Pamiątki po dzieciach - zbieram podobnie jak Ty, do 2 pudeł. Różne różności w nich sobie leżą, na pamiątkę dzieciństwa.
    Ja podobnie jak Ty takich pamiatek wspominkowych nie mam. Zabawki i książeczki poszły do innych dzieci, ubranka też...I tak niewiele mam z dziecięcych swych lat, a szkoda. Dlatego zbieram te "najważniejsze" dla moich dzieciaków. Czasem mam tylko problem z wyborem tych naj,naj:>

    Półka rurowa - odlotowa. Świetny efekt, w dodatku bezpieczny i praktyczny:))) Super wyszło:))
    Mili z pewnoscia szczęśliwa, a z Ciebie mam nadzieję że opuchlizna z dumy juz zeszła???:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniay efekt, jest naprawdę ślicznie. Mega zdolna z ciebie kobieta - osobiście bym się chyba z wyżynarką nie zaprzyjaźniła :) Dlatego wcale Ci się nie dziwię, że jesteś z siebie dumna - bo masz z czego.

    OdpowiedzUsuń
  16. hahah Iva zeszła opuchlizna :P
    Carra -daj spokój haha

    OdpowiedzUsuń
  17. to jest pomysł rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anitko ja też mam brzydkie rury, może Cię zatrudnię? :)
    Świetna robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. może nie jest błękitna, ale zdecydowanie niebieska :) niebieska taklicówka jest w kreatywnym świecie o tutaj :)
    http://www.kreatywnyswiat.pl/Farba_tablicowa_ciemnoniebieski_38_802_10-50.html

    a osłonka na rury wyszła super!
    szkoda, że u mnie wszystkie osłonięte gk i nie mogę tak sobie pokombinować... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł na zakrycie rury i piękne wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  21. Anitko, ależ jestem z Ciebie dumna!!!
    Masz niesamowite, genialne pomysły i chyba raczej się nie nudzisz;)
    Czekam na jastrzębskie spotkanie - musisz przyjechać koniecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Anita superowy pomysł. Fajnie to wymyśliłaś. Mogę sakorzystać? Mam dokadnie identyczne miejsce, ale w naszej sypialni. Myslę, że zinterpetuję ten pomysł na rzecz sypialni, może jakieś wieszaki, ale czy mogę?

    OdpowiedzUsuń
  23. zdolniacha :) bombowy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny pomysł:)Gratuluje!!!! Pewnie go od Ciebie podkradnę? Moge?:)

    OdpowiedzUsuń