wtorek, 8 czerwca 2010

Woreczki podróżne


Woreczki podróżne na bieliznę. Uszyte,wyszyte i sprezentowane mojej przyjaciółce z okazji urodzin.Jako dodatek of kors :P

...i ku potomności Rozmowy Matki z Córką:

Mi- Mamooo,zobacz jakie mi włosy rosną na nogach!
Mama- noooooo, jak będziesz duża to będziesz golić jak ja-zobacz jakie mam gładkie o!
Mi- pogłaskała...- ...ale ja nieee chcęęę!
Mama- okej ,jak nie będziesz chciała to nie będziesz musiała :P
Mi- (po namyśle) no dobra,ale tylko we wtorki i piątki.Ty mi będziesz mówić kiedy jest wtorek a kiedy piątek!





An

11 komentarzy:

  1. woreczki czad:)
    a córcia bezbłędna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pociesz Milenkę, może jak dorośnie modne będzie owłosienie i te wtorki i piątki jakoś ją i CIEBIE ominą:))))

    Woreczki woreczkowe, jak należy, rozumiem że koleżanka się WYBIERA:)))) Pozazdrościć, pozazdrościć:)

    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy dialog :)). A woreczki cudne i pod względem materiałowym i wyszywanej aplikacji! Świetny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Iva koleżanka się wczasuje niedługo :)
    a Mi jest nieustannym źródłem inspiracji :P
    dzięki dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  5. woreczki czadowe, ostatnio 1 dostałam i 1 zrobiłam na prezent ;-)

    a co do golenia to Anita nie pomyl dni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne woreczki!!! i pomysł swietny!

    a córcia błyskotliwa wielce:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. I dlatego kocham rozmowy z dziećmi! Ich logika jest nie raz powalająca albo rozśmiesza do łez :) Woreczki extra

    OdpowiedzUsuń
  8. Woreczki superaśne
    A Mi jest czaderska, tylko dlaczego akurat wtorki i piątki???

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne woreczki :)Strasznie podoba mi się ten haft na nich. Ja nad woreczkami dla siebie myslę już od dawna ale jakoś nie mogę sie za nie zabrać. Może twoja praca poruszy mnie do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super woreczki, a tekst córci - no wymiękłam! hehe :)))

    OdpowiedzUsuń