sobota, 24 lipca 2010

Na kolczyki


Nazwałam to wieszakiem na kolczyki. Równie dobrze może być obrazkiem dekorującym sypialnię. Jeśli macie problem jak ja, gdzie odłożyć kolczyki przed pójściem spać, to może spodoba Wam się ten pomysł.

Wykorzystałam :
-ramkę z Ikea
- znajoma farbę turkusową :P
- ocieplinę do kurtek
- kawałek płótna
- bawełniane koronki

Po wyschnięciu farby postemplowałam za pomocą czarnego tuszu "stazon".

Rameczka wraz z kilkoma dodatkami poleciała do pewnej sympatycznej Ani :) , która niedługo ma urodziny.

Wszystkiego najlepszego Aniu :)


An

27 komentarzy:

  1. jest rewelacyjna:)
    czy mozna zgapiac jak co bezczelnie??:P
    :*
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł,niby taki prosty a zarazem taki nowatorski!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna! świetny pomysł i wykonanie. ja wprawdzie kolczyków nie noszę, ale bardzo mi się podoba! teraz żałuję, że nie noszę ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł świetny a wykonanie cud miód :)), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysłowa babeczka z ciebie :*
    świetna rameczka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. hah, sama zrobiłam sobie stojak na kolczyki (bardziej na przechowywanie ich) ale Twojego to on się nie ima :) Masz głowę pełna pomysłów! I to świetnych :) Mogłabym kiedyś sobie podpatrzyć ten?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy pomysł:)Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. szalejesz dziewcze, szalejesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny korzystajcie do woli :).Wasz entuzjazm wskazuje na to,że solenizantce się spodoba :P

    OdpowiedzUsuń
  10. powaliłaś mnie. BOMBA! nie dość, że piękny to jakże praktyczny

    OdpowiedzUsuń
  11. aż żałuję,że nie mogę nosić kolczyków-pomysł fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. `pomysł świetny... muszę gdzieś zapisać i może wykorzystam na świąteczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anitko - zarówno pomysł jak i wykonanie REWELACYJNE!!!
    Chętnie bym zgapiła pomysł, tyle, że wątpię w me zdolności... Pewnie nie uda mi się zrobić plagiatu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. bombowy pomysł! świetnie to wymyśliłaś

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na kolczyki.
    Wczoraj zastanawiał się nad czymś takim właśnie, czymś gdzie mogłabym wieszać kolczyki które zbieram pasjami.
    dziękuję za podpowiedź!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie ci wyszła! i te kolczyki na niej... mrrrrr...

    OdpowiedzUsuń
  17. pomysl i wykonanie zasluguja na wielkie oklaski! :) przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł i cudne wykonanie !
    bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no głowę masz nie od parady :)ja swoje odwieszam na brzeg świecznika

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł!!! I rewelacyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cała Ty!! Jak zwykle genialny pomysł w połączeniu ze świetnym wykonaniem i dodatkami!!
    Jeszcze kolorki do tego takie przyjazne :).
    Ściskam :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wytrzymałam zrobiłam swój stojak! po prostu musiałam... jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń