środa, 28 lipca 2010

Papierowa hurtownia


Ponieważ moje papierowe wytwory cieszą się o wiele mniejszym powodzeniem niż craftowe, nie będę was męczyć i podam hurtowo :P

Prace powstały w ostatnich tygodniach jako moje propozycje do wyzwań ogłoszonych na "Art-piaskownicy".

Scrap z mojej edycji "Przepisu na..." ludowo. Wykorzystałam zdjęcia moich dzieciaków bawiących się ludowymi konikami . Mój Mąż przywozi zawsze jednego z każdej wyprawy w góry. Ja je uwielbiam, każdy z nas ma już jednego-ja żółtego. :)



Praca jest liftem i pojawi się jeszcze raz przy innej okazji, wtedy podlinkuje autorkę oryginału.


Druga praca to pamiętnik o i dla mojego Syna. Nataniel ma 2,3 latka , pamiętnik piszę od roku - o nim :) . Wyzwanie kolorystyczne Mamajudo zainspirowało mnie do ubrania zwykłego zeszytu w takie ubranko :


napis głosi: Natusia podróż przez życie...


i tył



kiedyś mu go dam :P



no, to tyle . Teraz zabieram się do pakowania toreb i walizek. Jadę na urlop :P

Ale coś wrzucę jeszcze :P


pozdrowienia

An

8 komentarzy:

  1. fajne prace!lubie do Ciebie zagladac:)to milego urlopu,choc najlepsza pogode wykorzystalam chyba mla;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Asico :) ja również uwielbiam odwiedzać Wasze blogi.Mam już tyle ulubionych,że nie jestem w stanie być na bieżąco :P


    ..a pogoda ma być od niedzieli znów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko - ponownie zachwycam się Twymi pracami, szczególnie spodobał mi się pomysł na "pamiętnik" Natana - sama podchodziłam do podobnych działań wielokrotnie, i jakoś tak zawsze się rozchodziło "po kościach".
    No to założyłam bloga :DDD Tez spsób, choć niekoniecznie poświęcony całkowicie dzieciom, no i z pewnymi ograniczeniami, niestety:P
    UDANEGO URLOPU ŻYCZĘ:DDD
    Gdzie wybywacie??

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też bardzo spodobał się pamiętnik, świetny! Udanego urlopu, póki nie będzie padać będzie na pewno super :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. super prace, pamietnik - bomba! udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki,dzięki dzięki...okolice gór wszelakie :]buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Scrap uroczy! Pamiętnik super pomysł!:)Piękne prace!
    Ps. Udanego urlopu!!!!

    OdpowiedzUsuń