czwartek, 15 lipca 2010

Turkusowe marzenie


Marzenia są po to by je spełniać. Ja mam małe i może dlatego po maleńku udaje mi się je realizować. Jednym z nich jest mały domek z ogródkiem.Lata pewnie miną zanim będę mieć domek, a może nigdy-ale mam namiastkę ogródka. Na moim mini balkonie jest mnóstwo kwiatów, maleńki zielony stoliczek i od niedawna turkusowa ławeczka.

Kupiłam ją sosnową i pomalowałam farbą akrylową dekoral- jedwabisty turkus. Nie dosyć,że ma cudowny odcień to pachnie kwiatowo przy malowaniu :P
Przy okazji zrealizowałam kolorowe wyzwanie Katasiaczka na "Art-piaskownicy".


Do kompletu uszyłam poszewki na poduszki ze ścierek z "Juska".

Teraz pozostaje uszyć poduchę na siedzenie. Ale to pewnie temat na osobną historię :P


Teraz pędzę do malowania boazerii (paneli ściennych właściwie). Znudził mnie ich żółto-sosnowy kolor. Niedługo się odezwę i pokaże co wymodziłam.

Macham łapką i dziękuję za każdy cudowny komentarz !

An

28 komentarzy:

  1. oooo znam ten kolor!! mam go na kredensie w kuchni.
    Ławka świetna, bardzo przydałaby mi się taka na taras.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ława przecudna!
    Ja miałabym problem co z nią zrobić zimą? Do pokoju nie wstawię;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. alez uroczy kącik! śliczne miejsce stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę domowych ekspresji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor ławeczki,ja swojej nie zdążyłam pomalować przed powrotem na wyspę.Ale we wrześniu to nadrobię :)
    Poduszki pasują idealnie swoją kratkowością i paskowością ;)

    Stworzyłaś na balkonie idealne miejsce wypoczynku.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. oooooo teraz doczytałam z czego uszyłaś poduchy... ale POMYSŁ!! chyba zmałpuję... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor jest idealny - muszę go zapamiętać gdyż trwam aktualnie w remoncie i mam pomysł na moje wejściowe drzwi - i ten kolor jest świetny ... a może by tak...???
    pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor oszałamiający! lato w Twoim wydaniu baaaardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Twoim balkoniku jest cudownie, niemal jak na ławeczce przy domu. Zobacz a ja nie mam ani domku anie nawet balkoniku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszcze takiego fajnego miejsca, ja nawet o balkonie moge tylko pomarzyc :(. Rewelacyjna laweczka i rewelacyjne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny balkon. A te ścierki też mam i rok temu pojechałam po nie specjalnie do sklepu, zobaczywszy na zdjęciach w jakiejś gazecie, bo uznałam, że są takie "nadmorskie" ;)))).

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja, ojjj, jakże chialabym mieć balkon, niestety mam małe parapety tylko :( A co się tyczy Twojego zielonego kącika: gratuluję! Śliczna aranżacja. Już nie mogę się doczekać poduch na ławkę, bo znając Ciebie będą Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyjątkowo uroczy zakątek! Ławka super i ma śliczny kolor.
    Gratuluję udanego przedsięwzięcia :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. a
    a jak się skusisz to daj znać :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzenia trzeba mieć. Marzyłam kilkanaście lat o tym samym co Ty i 13 lat temu Bóg znalazł mi męża(dosłownie) z małym domkiem i ogródkiem. Życzę Ci spełnienia marzeń, to cudowne uczucie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piuęknie pomalowałaś ławeczkę i poduszki tez fajnie spasowałas.

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ ja uwielbiam Wasze komentarze:*

    dla tych co nie maja balkoników polecam przynajmniej wiszące kwietniki na parapety zewnętrzne.Wprawdzie ławki się nie zawiesi,ale maleńkie ogródeczki chociaż :P

    a ławeczkę kupiłam na allegro, 100zł z przesyłką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ławeczka cudna. Ten kolor też za mną chodzi. Narazie trochę o w pokoju córki, troszkę w łazience. Teraz zastanawiam się czy może pomalować nim kredens... Poduchy równie świetne i fajny pomysł z tymi ścierkami:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze... Znalazłam tę ławkę właśnie na allegro i w sumie przydałaby się taka na taras... U Ciebie tak pięknie, że naprawdę kusisz...

    OdpowiedzUsuń
  20. Od kogo kupiłaś na allegro????
    Ławka przecudnej urody, ja taką muszę mieć w przedpokoju!!!! I cenka superancka!!! Dawaj namiary! Ślicznie na Twoim balkonie, trochę w greckim klimacie:)))) Akurat wpasowuje się w obecne temperatury:D
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  21. O jak za mną chodzi taki turkus, błękit, taki grecki klimat właśnie, świetnie to wyszło, miły kącik stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietnie tam u Ciebie wyglada Anitko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudnie, można się przysiąść? ((:

    OdpowiedzUsuń
  24. Ławeczka przecudna. Fajny taki mały zakątek na balkonie. U mnie niestety by się ławka nie zmieściła.

    OdpowiedzUsuń
  25. Już pisałam komentarz ale coś nie wyszło bo go nie widzę. Pięknie to wszystko zaaranżowałaś, ławeczka cudna i poduchy piękne, ale jestes pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Boska ławeczka!! Boski kącik!! Kolorystycznie na 6 z dużym plusem :).

    OdpowiedzUsuń