środa, 18 sierpnia 2010

Kurka

Kurki...mmmmmmm... jedno z moich wspomnień z dzieciństwa to sos z kurek. Tak się rozmarzyłam, że uszyłam torebunię z kurką (może na kurki :P) na wyzwanie w "Art-piaskownicy".

Kogucik właściwie to odbitka stemplowa na lnie. Pomysłodawczynią jest Nulka i jej torebka na moje ludowe wyzwanie w Piaskownicy. Tak mi się spodobała wtedy, że zamarzyłam o swojej.

A jak wiadomo Nula to szalona kobieta i zamiast odbitki przysłała mi stempel! Zresztą nie tylko :P
Torebunia uszyta jest też z materiału ,który w tejże paczuszce był:P

Nula- buziol szalona :*


Na koniec wianek :). Se uwiłam , ze zboża :P i se zdobi :P


No to buziole, se idę już :P

An

p.s. dziękuję za życzeniaaaaaaaaaaaa

14 komentarzy:

  1. O kurka,ale fajny kogucik :)
    Podobny do tego z Teleranka.

    I wianuszek świetny,muszę się wybrać na buszowanie w zbożu hihihi może i ja se uplotę i będzie se zdobił moją kuchnię?

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kogut pierś wypinający jest rewelacyjny :-)
    A torebusia - mistrzostwo po prostu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, telerankowy! Ślicznie wszystko razem skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie sobie zdobisz gniazdko:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak. Pewnie nie tekurki będziesz zbierać w lesie na sosik, a właściwie to powinnam napisać "koguciki". Tak czy inaczej piekna praca. I brawo dla pomocnych dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  6. Same ślicznośći...zachwycają:)Pozdrawiam serdezcnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kukurykuuuu:)))
    Fajne:)))
    A;e wianuszek śliczniejszy:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wianek! Motyw kogucikowy na lnie faktycznie telerankowy :), a całość urocza!
    Jako że pojawiam się i znikam w sieci ostatnio to Anitko zdrowia dużo i nieustającej kreatywności z okazji nadchodzących urodzin :)).
    Pozdrawiam!!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Paulo do tego zboża to się pospiesz :) u mnie po żniwach już :P
    jakoś nie skojarzyłam tego koguta z telerankiem,ale teraz..faktycznie :P
    Dziękuję za życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolna jesteś! Super i torebka i wianek. Chyba tez sobie uwiję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny wianek!!!!! Woreczek z kurka tez, oczywiscie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że Ci się podoba. Pomyślałam, że będzie do kompletu :)
    Jeszcze raz sto lat!

    OdpowiedzUsuń