niedziela, 8 sierpnia 2010

Nadal w klimacie wakacyjnym

Pozostając w klimacie wakacyjnym (bo choć jestem w domu nadal mamy "urlop"), postanowiłam zaprezentować coś co ostatnio wymodziłam.

wakacyjnik- czyli notes, mini album, ewentualnie adresownik do zapisywania ważnych adresów,telefonów :P
Utrzymany w klimacie marynistycznym , gdyż był prezentem dla Nowalinki

A Nowalinka spędziła urlop nad morzem

Wykonany z wakacyjnego KIT-u ILS
Zamiast karteczki opakowanie z życzeniami sto lat

Dodatkowym prezentem była opaska na oczy-do spania. W bardzo dziewczyńskim wydaniu :)
(ale to dlatego,że Nowalinka jest bardzo dziewczyńska :P i na ucho zawsze powtarza,że lubi trochę kiczu i infantylizmu :P)





Mój dzieć taki ruchliwy,że nie dało się fotki ostrej zrobić :P


Alinko jeszcze raz mnóstwo buziaków. Gratis ode mnie "nie zepsuta" fotka z naszymi uśmiechniętymi gębami

pozdro
An

13 komentarzy:

  1. Fajny notesik, kartka i świetny różowy prezencik :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace cudne! Albumik od razu spotęgował moją tęsknotę za morzem i urlopem :) A opaska na oczy jest rewelacyjna przez duże R! Szczególnie rzęsy mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wymodziłaś, takie ciepło bije z Twojego bloga, że chętnie dałabym się zaadoptować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuję za to gorące powitanie :*


    Tim biorę Cię w ciemno :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny morski klimacik- baaardzo fajny!


    i miło Was widzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że już wróciłaś:) i tyle skarbów od razu, piękny wakacyjnik,a opaska na oczy rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent na maxa WYPASIONY, OGROMNIE MNIE ZASKOCZYŁ I UCIESZYŁ :)
    Wcale nie kiczowaty, ale słodki i uroczy...teraz wszyscy mogą mi zazdrościć, bardzo Ci dziękuję Anitko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny zestaw prezentowy!!! a ta ryba - bosssska po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimatyczny notesik. Uroczy ruchliwy dzieć zaprezentował nam różo-przesłonke uspakajajaca, ha, ha, ha. Sama bym taka chciała mieć. Pozdrawiam również urlopowo, a siedzaco w domu, gdzie pracy wiele i odpoczac nie ma kiedy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pierdzielę, jakież te marynistyczne twory są piękne!! :)
    Ach cudowne połączenie kolorów baaardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Anita, wpadnij na nie tylko dzieciaki :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesoła babka jesteś. Marynarski zestaw podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń