wtorek, 17 sierpnia 2010

Powaga to nie moja mocna strona

Ahojjjjjjjj, jest tam kto!
ja jestem, ja żyję, ja świętuję hahah
No tak,za kilka dni kończę 32 lata. Wiem,wiem - widać kurze łapki :P

Ale co tam kurze łapki jak się ma taką ekipę do świętowania !

Szalone babeczki z Jastrzębia spowodowały,ze nie jedna łezka tego dnia mi się w oku kręciła.
Bawiłam się świetnie, dostałam cudowne prezenty i mnóstwo życzeń.
Dlatego jeszcze raz dziękuję :

Nowalince

Arine
Margaretce
i Magdzie vel Mrude.

Niespodzianka dotarła też pocztą od Dryszki :*

Karola wierzy w moją silną wolę i w to ,że ta tajemniczo -tajemnicza koperta nie zostanie rozerwana do 22 sierpnia! haha

Kochana dziękuję za niespodziankę, no jak nic muszę zacząć kolekcjonować lalki !


Buziaki dla wszystkich


pozdrawiam An

19 komentarzy:

  1. ja też za parę dni się urodzinuję :) i moje kurze łapki sporo starsze od Twoich ;) ale równie radosne, od śmiania się w końcu powstały, nie?
    Anitko, wszystkiego najjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. to były niezapomniane urodzinki
    wszystkiego naj naj naj..

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarujesz kobieto! Kurze łapki??? Gdzie???
    świetne zdjęcia:)
    Superowe prezenty.
    A ja już się zastanawiałam gdzieś Ty przepadła. Teraz rozumiem, u was urodziny świętuje się po staropolsku - cały miesiąc! No to powodzenia życzę:)))
    Wszystkiego Naj:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. To już składam życzenia urodzinowe - babki 32 latki to najlepsze laski pod słońcem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna Kobieto z każdym dniem będziesz się zmieniać, ale nigdy się nie zestarzejesz. Wiem coś o tym. Mam dokładnie 18 lat więcej niż Ty, a czuję się... heh... cudownie, bo jestem szczęściarą trochę skrapkującą i bywającą wśród szczęściar podobnych do mnie.

    Jastrzębie ? Zdrój? To chyba niedaleko Cieszyna, co? Może kiedyś...?

    Wszystkiego najlepszego Anitko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak trzymaj!!!!Jeszcze raz wszystkiego naj!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne prezenty
    wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anitko, wszystkiego dobrego!!! Duzo ciepła i uśmiechu na codzień :) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. DZIEKUJĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ za wszystkie życzenia :*

    Ivalio to przez te szalone kobiety mam urodziny przez tydzień ! a zniknęłam,bo mam lenia :P

    Helu- kto wie ,może kiedyś wpadniesz do nas

    OdpowiedzUsuń
  11. OJ KOCHANA
    BĄDŹ SZCZĘŚLIWA!!!!!!!!

    piękne rzeczy dostałaś- piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. No prezentów to Ci można tylko pozazdrościć:) Wieku też:)Wszystkiego naj... i ode mnie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe, ja juz życzyłam a moja matrioszka jest najlepsza ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. hahah Nowalinko kocham ja szczerze :P


    dziękuje dziewczyny za życzenia,buziaki!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. sto lat sto lat! :))
    mnie jednak najbardziej zaskoczyła Nowalinka ubrana na czarno!! pierwszy raz widzę inny kolor niż fiolet na niej :) i podoba mi sie to! buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze ja z życzeniami się pcham- wszystkiego najlepszego !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach, ale Ci dobrze! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń