piątek, 10 września 2010

Kobieta praktyczna

Mam naturę praktyczną .Lubię mieć wszystko posegregowane i przechowywać w ładnych "opakowaniach". Dlatego ta moja natura czasami objawia się w uszczęśliwianiu ludzi :] (mam nadzieję,że nie uszczęśliwiam ich na siłę ;)

Do rzeczy. Mamuta miała urodziny i tak jakoś mi się skojarzyła z brązem,że nie mogłam się tego skojarzenia pozbyć. No i wyszedł mi prezent z przekory-choć to zamierzone nie było (bo Mamuta nie lubi brązu!)

Woreczki uszyłam.Ten już pokazywałam przy okazji mojego kącika "szyciowego"


Uszyłam go na szpargały przydatne do szycia-dlatego wyszyłam takie właśnie akcesoria na przodzie

Potem jeszcze wykombinowałam taki guzikowy woreczek (może na guziki,a może właśnie z przekory nie)

W każdym razie na złość koleżance zrobić nie miałam zamiaru :].Mamutko buziaki :*



Jeszcze jedna osoba została wezwana przeze mnie do uporządkowania swej przestrzeni życiowej hahaha. Przy okazji wysyłki wieszaka Ivalii wcisnęłam do paczki prezent urodzinowy. Uszyłam taki woreczek na klamerki. Można go zawiązać na sznurze i miec klamerki zawsze pod ręką:


Wersja romantyczna :]
Wyszyłam nawet gacie wiszące - jakoś mi ostatnio tylko wyszywanki w głowie. Proste , dziecinne wręcz-ale fajna zabawa .szczególnie,że zimno i siedzę pod kocem tylko paluchami wywijając.
Inspiracja pochodzi z Marie claire idees.



Ivcia buziol jeszcze raz ślę (oprócz tych w kosmos wysłanych)


ściskam Was ciepło


An

19 komentarzy:

  1. Anitko,woreczek na klamerki mnie zachwycił!Ja też chcę!!!
    A tak na serio,to może jakiś tutorial jak taki uszyć?

    Chciałam jeszcze napomknąć,że Twój kącik do pracy jest iście artystyczny i bardzo sympatyczny.Nie dziwię się,że tworzysz w nim takie cudeńka :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ Ty cuda szyjesz! nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę tej umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulo -szyłam go po raz pierwszy i raczej i dla mnie była to nauka :] . Jeśli chcesz możemy się umówić i uszyję coś dla Ciebie :]
    a może przy okazji powstanie tutek :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Tim i kto to mówi -marze o dwóch poduszkach z szydełkowym przodem.I co i psinco :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku jakie cuda szyjesz :) I te wyszywanki :) Nożyczki mnie powaliły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jakie śliczności uszyłaś:))Ciepło pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gadzety krawieckie i ja uwielbiam, dlatego tak podobaja mi sie te woreczki. Sa boskie ale najlepsze to wyszywanki na nich.
    Jesli chcialybys szpulki drewniane to zglos sie do mnie na meila, cos poradzimy;-)
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Ty Kobieto Praktyczna:)))
    Piękne, piekne, te brązy tyż :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie szyjeszi pięknie wyszywasz! bardzo lubie własnie w takim stylu!
    i zawsze widać włożone w Twoje prace serducho!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. super! taki zmysł praktyczny w połączeniu ze zmysłem twórczym to świetna mieszanka :) gaciory superowe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł na klamerki jest EXTRA :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale z Ciebie numerantka?! Mamuta na pewno polubi Twój podarunek chociaż w przeciwnych kolorach. Woreczek na klamerki fikuśny, bardzo by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaaaa....:):)mnie ten biustonosz ubawil do lez...Nudz sie nudz ,wtedy wychodza Ci fantastyczne rzeczy:):)-wiesz prawda?:)
    sciskam Migdalowa

    OdpowiedzUsuń
  14. haha te gaciule i staniczek na sznureczku sa super!!! Swietne prezenty!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te Twoje woreczki :) szczególnie podoba mi się ten przeznaczony na guziki (chociaż ja swoją kolekcję guzików przechowuję po prostu w słoikach, niczym zimowe przetwory :).. bardzo podoba mi sie połączenie tych materiałów :)
    super!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne hafty na woreczkach, noi same woreczki oczywiscie tez:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Anitko jeszcze raz ci bardzo dziękuję za niespodziankę :*

    w przyszłym roku zamawiam woreczek na klamerki, hihi :*

    buziolki wielgachne :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny zaskoczyła mnie popularność woreczka na klamerki :p
    Chyba faktycznie zmajstruję jakiś tutorial :P.Dziękuję za komentarze

    OdpowiedzUsuń
  19. Anitko,jestem za!Jak najbardziej,interesuje Cię wymianka?

    Odezwij się na maila paula_71@gazeta.pl

    Pozdrawia serdecznie.

    OdpowiedzUsuń