środa, 22 września 2010

Nowe kropki

Pokazywałam to? Nie?

Najpierw zmajstrowałam słoiczki na przyprawy .Słoiki po konfiturach Łowicz, wieczka pomalowałam i okleiłam papierem ILS z serii piknik party. Do tego deczko sizalu i słoiczki jak ta lala :]


A te kropczaste puszki to nowy nabytek-prezent. Kochana Szwagierka poszperała w Irlandii i przysłała mi komplet takich puszek. Część z nich to mój zakup,a część to prezent.


A tak wyglądają w mojej szafce :]

Jakby kto pytał to jest porządek :]


Tak nawiązując do kropek to moje szaleństwo udzieliło się Mi. Ostatnio rysuje dziewczynki tylko w sukienkach w kropki. Kiedy Brat zapytał ją :"Po co?" (standardowe pytanie dotyczące wszystkiego ), odpowiedziała: "Bo to jest teraz najmodniejsze :P ".


pozdrawiam

An


p.s. wybaczcie jeśli zaniedbałam odwiedziny na Waszych blogach, zwyczajnie brakuje mi czasu.Pozapisywałam Młode na dodatkowe zajęcia i tak latam od razna do wieczora.Do tego słonko tak świci ,że za nic do domu nie chcą wracać no!
Ale nadrobię-obiecuję :]

14 komentarzy:

  1. sliczne puszeczki, uwielbiam grochy, groszeczki :) heh
    a sloiczki tez cacy, szczegolnie podobaja mi sie przywiazane podpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tych słoików, swojego czasu walało się mnóstwo, ale w część wsadziłam mniodek majowy, część wychlasnęłam, a te co zostały też mają w środku jakieś przyprawy, ale nic im do Twoich. Kilka gestów a odmieniłaś je nie do poznania.
    Puszki zaś wyglądają jak komplet i są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojaa.. cichutko zazdraszczam tych puszek ;) Słoiczki w nowej szacie wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. coraz bardziej klimatycznie w Twojej kuchni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i fajnie:) Pięknie te kropaski wyglądają, i słoiczki po metamorfozie tyż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł z tymi słoiczkami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sloiczki "muchomorki" sa przeurocze, puszki oczywiscie tez.
    Ale ja spogladam dlej i dostrzegam piekny worek na foliowki i taca-prawdziwe cudenko.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  8. nieustająco i szaleńczo inspirujesz! słoiki są boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. kropki i nie tylko świetne u mnie też kiedyś zagoszczą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł ze słoiczkami, pięknie się prezentują! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo kreatywnie żyjesz na codzień;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie przemienilas sloiczki:)
    A juz prawie mialam zapytac, skad masz moje puszki;DDD Ja swoich jeszcze nie zdazylam zainstalowac, a co dopiero sfotkowac:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma o co pytać, przecież widać ze porządek :) świetne te Twoja słoiczki :) Też stosuję rynek wtórny ale moje stoją nie ozdobione - muszę to szybko zmienić :)

    OdpowiedzUsuń