czwartek, 9 września 2010

O lubieniu będzie

Muchomorki lubię.Zresztą nie tylko ja jedna. Na wyzwanie piaskownicowe pod kierownictwem Anny-Marii wydłubałam taki obrazek dziecięcy :




W przepisie Ani była girlanda ( u mnie z grzybków), koło ( kawałek serwetki), naciapane miało być ...a resztę doczytajcie :P




Druga moja zaległa praca to notes , czarrrrny,czarrrrny notes kuchenny dla rasowej Kitchen Queen :]

Bardzo prosty. A w tym czarrrrnym,czarrrnym notesie bazgrać będzie....



teraz tego nie zdradzę


buziaki zmarznięte posyłam w kosmos

An

7 komentarzy:

  1. Ha, wiedziałam że muchoromaniaczką jesteś, wiedziałam:)))))
    Fajne prace, notes odjechany, moje kolorki:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. muchomorzaki śliczne!
    ...a ja posyłam ciepły uśmiech...

    OdpowiedzUsuń
  3. odebralam co posylane w kosmos:)
    muchomaorzasto kropkowaczasto-to lubimyyyy no nie?
    cieplo sciskam w pasie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muchomorki cudne!
    a notes pięknie elegancki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow.. ten notes kuchenny.. cudo!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie pomyślałabym, że możnaby taki zrobić do kuchennych zapisków, no ale jak dla Królowej to całkiem co innego. Piękny i elegancki.

    OdpowiedzUsuń