poniedziałek, 13 września 2010

Pudło

Odgrażałam się w poście po- remontowym, że uszyję pudełka na dziecięce szpargały. No i Makówka mnie do tego zainspirowała swoimi wyczynami. Siadłam i uszyłam pudełko według TEGO tutorialu:

Moje jest wielkie, podstawa ma 30x30 cm. szyje się naprawdę łatwo

ja wszyłam w środek dżins

tekturę włożyłam w podstawę- w ściankach nie zdało by to egzaminu, bo mój Syn uwielbia stawać na wszelkich pojemnikach.Ale jak widać spełnia swoje zadanie .Na pluszaki ( i nie tylko) jak znalazł.


A to
cudny,magiczny obrazek od Jaśminowasi. To ATC ,które u Niej wygrałam zapakowane w ramkę plus cudna kopertówka z życzeniami urodzinowymi. Asiu :*



pozdrawiam Was ciepło

An

9 komentarzy:

  1. pudełko bomba! bardzo mi się podoba tkanina, w ogóle używasz do swoich prac świetnych tkanin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chę takie pudło :-D
    Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniasty pomysł, a te hipcie? Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anita każdy post mnie powala
    jak Ty to robisz. że tak ślicznie Ci to wszystko wychodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. :] Hipcie to moja zdobycz-mały kawałek materiału z Ikea z baaardzo starej edycji.Uwielbiam go :p

    Dziękuję dziewczyny za komentarze.
    Carra nie jest idealnie i nie zawsze wychodzi jak bym chciała.Ale! staram się też robić "dobre" zdjęcia.Dobre na tyle na ile pozwala zwykła cyfrówka-ale wiesz w świetle dziennym, no i jakoś zaaranżować :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pudło:)
    Super prezent.:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. qq Matko!
    rewelacja gracja.
    Dobra odwaze sie i tez sobie takowe pudla uszyje a co!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anita! Takie pudło!? SAMA!? Dla mnie to jest jakiś totalny kosmos, podziwiam, naprawdę! To jest... hm, chciałam napisać, że jak ze sklepu ;), ale to jest lepsze!

    OdpowiedzUsuń