poniedziałek, 6 września 2010

Ruszam się,żeby nie zamarznąć :P



Otóż, nic mi się nie chce. Jest mi zimno i z powodu deszczu błakam się po domu jak lew w zbyt małej klatce. Mam doła-cóż, jak zwykle na jesień. Trochę się ruszam,żeby nie zamarzły mi stawy.

Z tego ruszania to nawet jakieś efekty są ,tylko trudno o zdjęcia,bo ciemno jak w puszczy.

W sumie to dzisiaj będzie znowu domowo. Bo dzieciakom dla rozrywki maźnęłam kawałek szafki farbą do tablic.



Miałam kupić niebieską-aale jakoś mi zeszło :P. W sumie efekt nie jest zły-ale! w senności i pomroczności nie zmatowiłam frontów szafki papierem. No i farba się nie trzyma. Jak Synuś dołożył siły do kredy, to farba zeszła krechę pod wpływem nacisku :/. Ale nic to, jak mnie najdzie zdrapię i pomaluję na nowo.


Z tego ruszania powstała też ścienna galeryjka (tu porą wieczorową)

ewoluowała i teraz wygląda tak

Galeryjka ma służyć jako wymienna wystawka prac moich pociech plus odciski ich odnuży z wczesnego dziecięctwa :P. Wcisnęliśmy nieplanowany zegar z Peppą (dlatego krzywo,bo kołek był)- sądzę jednak,że nie jest to wynik ostateczny.



Na koniec chciałam jeszcze raz oficjalnie buziaki posłać Mamucie za te cuda:


Jest to mój prezent urodzinowy, który wzruszył mnie ogromnie , bo te dzieciaczki :

skojarzyły mi się z tym zdjęciem:


Wcale nie macie wady wzroku-te zdjęcia są rozmazane . Moje dzieci są bardzo ruchliwe, ja się przyzwyczaiłam-prawie - taki ich urok :P


No dobra nie przynudzam.


ściskam Was w ten mroźny wieczór. jest tak paskudnie,że nawet moje wrzosy się zbuntowały i nie kwitną!


An

11 komentarzy:

  1. Huhuha idzie jesień zimna;)
    Faktycznie zimnica i nic sie kupy nie chce trzymać:>
    Galeryjka urocza, zdjęcie fajowe, bardzo mi bliskie - ile ja mam takich "ruchomych" nawet nie zliczę:))))

    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie już grzeją wiec jest nadzieja:)
    tez myslalam nad pomalowaniem ta farba do tablic,tylko że stolika z ikei co się zrobil brzydki i odrapany z czasem
    -lack taki mam zielony,dzięki Tobie będę wiedziała,zeby zmatowić:)
    Prezenty przepiękne i bardzo zazdroszczę przepiśnika:P
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. o dobry pomysł z tymi szafkami!
    a moja najmłodsza też ruchliwa i tylko opcja"sportowe, w ruchu" jakoś ją "łapie":))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna galeria! a pomysł z farbą genialny! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesc Paskudo co to fajne pomysly ma:)szafka superasna ...a Ty zbieraj dokola usmiechy pakuj w kieszenie i NIE DAWAJ SIE smutkom!Mowie to ja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi, mam ten sam problem z ze zdjęciami Młodych - złapać w bezruchu - niewykonalne ;) Ja już wskoczyłam w ciepłe kapcie, a dzieciaki najchętniej w krótkim rękawku jeszcze biegają. Chyba się starzeję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ścienna galeryjka to ładna jest bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to Cie naprawde podziwiam za to przemalowywanie wszystkiego. Ja to sie boje. Zacmienia tez okropne miewam.

    OdpowiedzUsuń
  9. już od roku myślę o tej farbie tablicowej
    podobają mi się twoje pomysły domowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny ,aż mi cieplej od waszych komentarzy :)
    ta farba to w ogóle super sprawa-ja mm na nią milion pomysłów :P
    tylko,że fajnie jakby była w szerszej gamie kolorów-jakoś czarny to nie jest moja ukochana barwa

    OdpowiedzUsuń