wtorek, 28 września 2010

Woreczek na klamerki -kurs



Zgodnie z prośba Pauli zrobiłam kurs na woreczek na klamerki. Trochę zmodyfikowałam poprzedni wzór dla ułatwienia .

No to zaczynamy. Potrzebujemy 4 kawałki wzorzystego materiału i dwa gładkiego (nie podaję wymiarów,bo ja robię wszystko na oko :P)


Składamy materiał prawymi stronami do siebie i zszywamy ,aby uzyskać takie dwa prostokąty ( ja dodatkowo wszyłam koronkę na granicy pomiędzy dwoma materiałami)



Jeden z prostokątów będzie na zewnątrz woreczka,drugi będzie "podszewką"



Składamy materiały do siebie lewymi stronami , składamy na pół i wycinamy kształt woreczka z dodatkiem zapasu na szwy (dla ułatwienia można sobie narysować)



Uzyskujemy takie coś


teraz składamy prawymi stronami i zszywamy same uszy

rozkładamy woreczki na dwie strony (są połączone zszytymi uszami) i zszywamy prostokątne części zostawiając mały otwór na wywrócenie w części ,która docelowo będzie w środku,
tak powinno to wyglądac mniej więcej:


oto mój otwór


wywracam

nadal widać mój otwór?ale mamy już prawe strony.Otwór zaszywam i wpycham warstwę "podszewki" w środek

Teraz tylko dobrze wyprasować i zrobić zapięcie. Włallllaaaaaaaaaaa


Woreczek gotowy :]

Jeśli uszy były by dłuższe można woreczek zawiązywać na sznurze.Ja dorobiłam zapięcie na rzep z imitacją zapinania na guzik:


pozdrawiam i miłego szycia :].

Proszę pochwalcie się swoimi wyczynami z maszyną, a korzystając z mojego kursu wspomnijcie o tym na swoich blogach.

Buziaki An

28 komentarzy:

  1. Anitko,dziękuję za kurs.Będę jednak musiała dokładnie go przyswoić hahaha bo ja to blondyna jestem i za pierwszym razem mogę nie skumać ;)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ten woreczek jest piękny!!! Co prawda w życiu bym tego nie uszyła, ale jest boski :)
    A za ten materiał w róże dałabym się - nie wiem co, ale podoba mi się WERY.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kursik! Mimo, że jestem laikiem w kwestii szycia, tak opisałaś proces tworzenia, że czuję, iż mogłabym taki woreczek zrobić :) Jak już dorobię się maszyny, na pewno spróbuję! Twój jest cudowny! Świetne połączenie materiałów, a wstawka z koronki jest niczym wisienka na torcie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kursik, muszę mu poświęcić więcej czasu kiedy moja córcia będzie w przedszkolu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, bardzo udany kursik i uroczy woreczek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dokladny kurs nam przedstawilas, dzieki a niego.
    Chyba tez uszyje sobie taki woreczek;-))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym tylko używała klamerek. Ale kto wie, może jeszcze uszyję coś takiego, bo jest śliczne, i użyję do czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj jakie cudenko :* gydbym potrafila to tez bym sobie taki uszyla bo moje klamerki jak nic krzycza o swoj woreczkowy domek :* ale ja nie umiem i biedne wisza na sznurku ;) no cudny jest baaardzo :*
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja skorzystam, ale chyba dopiero na wiosnę. Nie używam klamerek, ale moja teściowa na tarasie jak najbardziej. Ładnieszy taki kwiecisty woreczek niźli wysłużony plastikowy kubełek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny kursik:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny woreczek i kurs!Uwielbiam twoje szyte rzeczy!!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Paulinko ja może nie najlepiej tłumaczę,ale to dosyć proste jest :]


    Aniu upolowałam mały kawałek na all...w rzeczywistości jest bardziej podżółcony,i spłowiały.Chyba faktycznie jakiś wintydż:}

    jestem ciekawa kto uszyje :]pochwalcie się koniecznie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja juz przestaje składać obietnice że coś zrobię...juz tyle razy obiecywałam i... ni ma:P
    Ale dzięki, szkoda by mi było SWÓJ klamerczak rozpruwać żeby wreszcie dojść o co w tym chodzi:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje bardzo za kursik w wolnej chwili postaram sie uszyc takie cudo!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hahha Ivcia Twój jest inny-to jedyny w swoim rodzaju prototyp hahah

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż sprawdziłam, rzeczywiście!!!
    Czyli prucie???
    O nie! Prezentów sie nie pruje:)))) Skorzystam z tego kursiku - trudno:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurs pierwsza klasa! Woreczek jest cudowny (zabilabym za ten material w kwiatki). Moze i sprobuje?

    OdpowiedzUsuń
  18. fenomenalny woreczek! taki romantyczny! i kurs mistrzowski!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam ! Postanowiłam ponudzić się razem z Tobą. Przepiękne rzeczy wyczarowujesz, a internetowe kursy szycia ---rewelacyjne. Już wykupuje cały karnet na kursy wszelkie. Od jutra zaczynam buszować za materiałami :))))Pozdrawiam Patti.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kursik - dziękuję na pewno skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kursik na pewno sie przyda
    pozdrawiam cieplutko
    http://agness-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kurs, wreszcie sie zmobilizuje:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Od roku chodzi mi po głowie kupno maszyny.....na temat szycia nie wiem kompletnie nic ale po TWOIM kursie szycia woreczka na klamerki mam ochotę dziś zamówić maszynę i ruszać do dzieła!
    Na pewno jeszcze nie raz zajrzę do Ciebie i dziękuję za tego posta (i nie tylko:)
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja dopiero teraz będę szyła worek na klamerki i bardzo mi sie ten tutorial podoba tylko kwestia tego pseudo guzikowego zapięcia mnie zastanwia,jak i w ktorym momencie doszywalaś rzepy?na koncu, czy przed wywroceniem materiału, zeby nie było sladow przeszyc na prawej stronie, bede wdzieczna z a porady jak sie z tym uporac: abily@live.nl

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello
    Love your clothespin bag. Can you give the measurements or guess the size you made? I had to translate the page to English. Thank you B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh it was a long time ago :]
      i gave more or less...
      :]

      Usuń
  26. Fajna sprawa-dziekuje ,pozdrawiam.Ela

    OdpowiedzUsuń