czwartek, 23 września 2010

Zachmurzenie będzie niewielkie...


U nas piękna słoneczna pogoda, zachmurzenie niewielkie, temperatura 19stopni. Żyć nie umierać. I pewnie dlatego z moich wielkich planów craftowych powstała tylko taka dekoracja do pokoju dzieci.


Fatalne zdjęcia,bo ten pokój ma takie usytuowanie,że zawsze w tym kącie jest ciemno.

Chmurka wypchana jest watoliną i pikowana w esy -floresy (czego nie udało mi się uchwycić). na końcach tasiemek być może zawisną literki -inicjały na rzep. Ale dlaczego 3? ja mam dwoje dzieci :P



A tak na poważnie- tez jesteście śpiące i ospałe mimo słonka i cudownej pogody?Ja zasypiam na stojąco.


An

19 komentarzy:

  1. Fajna "chmujka" ja zapadam juz w sen zimowy:P

    OdpowiedzUsuń
  2. e tam- widać "upierzenie" chmurki

    a 3 sznureczki??? czyżby podświadomość ???:P
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to nazywasz "tylko taką" dekoracją!? Cudna rzecz! Zawsze lubiłam takie płaskie, a zarazem miękkie gadżety :]

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka fajna kratka :):) Trzy tasiemki :> no ładnie. A pomysl z literkami do tego świetny, czekam końca więc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł świetny, a deszczyk z tasiemek super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah Kasiu no były plany,były :P
    Antilight-no to chyba teraz będą musiała skończyć :P
    miło mi,że wpadacie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. sspać, taa ja popijam kawkę i czytam wspaniałe blogi i od rana przez to mam fajny humor bo i nowe pomysły na dekoracje, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chmurka fajna. I ja też będę musiała uszyć swojej Tosi.

    Bardzo dziękuję za miłe słowa o moich poduszkach.
    A co to samolotów - rysunki samolotów znalazłam w necie, wydrukowałam, wycięłam i obrysowałam na materiale, wyszyłam.
    Czy o to chodziło?

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta chmurka :)
    Na jednym sznurku, pomiędzy inicjałami musowo serducho :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebywaly pomysl, bardzo mi sie podoba Twoja kreatywnosc.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu_g dziękuję,zaspokoiłaś moją ciekawość :]
    miło mi,że się podoba-wygląda o niebo lepiej na żywo :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcialabym miec tylko takie chmurki jak Twoja:) bo u mnie wrecz ich czesto nie ma, za to niebo jest siwe.
    Myslalam, ze to antybiotyk tak mi na sen dziala, chyba nie - pogodna jesienna.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To znowu ja! Pan Random wskazał u mnie na Twój komentarz :) Gratuluję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak Ty znajdujesz na wszystko czas?!
    Może księżyc w środeczek lub słońce?
    Anitko zapraszam Cię do zabawy na moim blogu, jeśli znajdziesz czas...oczywiście :))
    Zasypiam i idę zrobić sobie teraz następną kawę!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anitko- mój Ty niedościgniony ideale Matki Polki :) rozchmurzam się u Ciebie zawsze :)chmura cudna, po środku dasz & i będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ha Edit doskonały pomysł :P
    jesteście najlepszym poprawiaczem humoru :P

    OdpowiedzUsuń