wtorek, 12 października 2010

Czapka

Jakieś pół roku temu znalazłam na TYM blogu pomysł na super czapkę. Zamarzyła mi się taka. Musicie wiedzieć,ze ja na ogół robię wszystko na kolanie,bez miary i wzoru :P (wychodzi,albo wyrzucam )....


...i może dlatego czapkę ma Mi, a nie ja :]

Zrobiona półsłupkami, ma błędy na uszach,bo mam dziwny sposób odwracania robótki jak "nawracam". Pewnie dlatego nigdy nie wyszedł mi szalik o równych brzegach hahah. Szalik tez się robi- u babci :].

buziaki

An

p.s. dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia,niestety po zapaleniu krtani u Mi, choroba napadła z nienacka na Natana ,no i Matkę niestety już gardło boli i łomie w kościach.

p.s. okazało się,że mój czarrrrrny łucznik działa! to model kl.82 z 54 roku-niestety nie mam pojęcia jak się w takim zabytku nawleka górną nić.Zna się ktoś na tym, te wszystkie oczka hmmmmmmm

9 komentarzy:

  1. Rzecz jasna, nie znam się na maszynach do szycia [cudem się domyśliłam w ogóle, że o maszynę właśnie chodzi...], natomiast czapencja jest rewelacyjna! A co do chorób dzieciaków... Myślę, że jak w dzieciństwie się wychorują, to im na całe życie starczy. Teraz to nie jest kolorowe, ale wierzę, że za parę lat będziecie wszyscy mieli spokój. Jak wiesz, sama nie mam dzieci, ale wiem, że często tak bywa. I Wam też tego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, pasuje corci czapeczka i sliczny kolor. A lucznik! MOja mama ma! A ja? Yyyy...Do kontaktu wlaczyc umiem;D Zrob zdjecia, moze bedzie lepej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka bardzo fajna;-)))Kolor fantastyczny. Córcia bardzo ładnie się w niej prezentuje;-))
    U mnie też choróbsko, dwójka dzieci chorych i jeszcze mąż, tylko ja się jakoś jeszcze żwawo trzymam;-)
    Zdrówka życzę;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapeczka jest cudna - narobiłaś mi ochoty na taką dla moich skarbów:)Zdrowka wszystkim (a mowi to mama zasmarkanych pociech z bolacym kręgosłupem:P)

    OdpowiedzUsuń
  5. czapeczka jest sliczna! ijaki piekny kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka swietna i jaki energetyzujacy kolorek-bomba!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. czapka z dzieckiem, dziecko z czapką, obydwie piękne!

    OdpowiedzUsuń