piątek, 1 października 2010

Czerpać należy z dobrych wzorców


Jak w tytule. Postanowiłam czerpać z dobrych wzorców i dlatego dzisiaj zasypie Was moimi papierowymi wyczynami.
Tak się złożyło,że dostałam zamówienie na kilka kartek. Nie robię ich zbyt często i nie czuję się zbyt mocna w tej dziedzinie- dlatego postanowiłam zaczerpnąć z dobrych źródeł.
Powstały kartki inspirowane tymi,które robi Mamuta:


trochę zainspirowanych tymi,które robi Rosaliaa:


Dziewczyny jesteście moimi guru w tej dziedzinie :].Nie zapytałam Was o zgodę dlatego pytam teraz czy powstałe kartki mogę potraktować jako inspirację, gdyż przeznaczone są na cel zarobkowy.


Pozostając w temacie inspiracji ostatnio zaproponowałam na "Art-piaskownicy" zabawę w liftowanie pracy Diny -Ponderings. To moja wersja TEJ pracy:

Scrap , właściwie jego wykonanie to wpływ TEGO art-żurnala Anny-Marii. Te maziaje mnie totalnie urzekły. Zrobiłam więc swój papier, który choć niedoskonały bardzo przypadł mi do gustu.

Z resztek jeszcze taka karteczka powstała

A to już scrap ,również lift, z mojej zabawy z Katasiaczkiem i Mumą. Lift TEJ pracy Caroline


Zupełnie na koniec wisienka na torcie :} .Takie cudeńka dostałam od Antilight . Kasiu kocham te guziki :*

Pozdrawiam was serdecznie
an















9 komentarzy:

  1. anita, ty warjatko :D są śliczne, moją faworytką jest fioletowa "odmamutowa" - jak to napisałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale ilość :)
    Super!
    Świetne scrapy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze co??? Ze niby nie czujesz sie w tym mocna?
    Jejku ja jak zobaczylam te stworzone przez Ciebie cuda to padlam, one sa idealne, perfekcyjne i przepiekne.
    Wiecej wiary w siebie, ja jestem pod wrazeniem!
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko, cudne kartki rób, rób i żeby ci masę kasy przyniosły :*

    OdpowiedzUsuń
  5. haha kochane jesteście :P
    ja to wiary mam dużo tylko mocno samokrytyczna jestem :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki, takie z rozmachem:))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są :) Ale widać, że rozkręciłas się w temacie i poszalałaś z ilością :) kolejny talent :) a tak w ogóle to dzięki za poprzedniego posta...się przyda bardzo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fioletowa z motylkiem jest najurokliwsza.

    OdpowiedzUsuń