poniedziałek, 25 października 2010

Hipopotamy opanowują pokój

Nie jestem totalną ikeomaniaczką, ale tkaniny uwielbiam.Szczególnie motywy dziecięce, te uproszczone wzory i zabawne zwierzaki- kocham.

Kiedyś udało mi się odkupić dosłownie fragment takiego materiału w hipcie. Uszyłam z niego już pudełko na zabawki i zostały mi marne resztki.
Wystarczyło na pojemnik-woreczek na szpargały mojej córki:


Bo ja mam zboczenie i jestem chorobliwie zorganizowana. Nie cierpię walających się drobnych przedmiotów -dlatego obrastam w koszyczki,pojemniczki,słoiczki.....



Do hipciów doskonale pasuje prezent od An-Marijjjiiii czyli Anny-Marii. Dosłownie zakochana jestem w jej ciapajach i poprosiłam o muchomorki do pokoju dzieciaków. Wraz z obrazkami od Antilight stworzą ścienną galerię ramkową :]

Z resztek uszyłam etui na niezbędne mi ostatnio chusteczki . W wersji brelokowej


Nie popisałam się jakoś szczególnie :]. Ale już niedługo coś większego - szyłam, i jestem zadowolona z efektu :}

An

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie się te hipcie prezentują na woreczku :) i faktycznie to dobry i sprawdzony sposób na walające się wszędobylskie szpargały :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się napatrzeć tak pięknie jest u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, i znowu nie zdążyłam poprzedniego posta skomentować a Ty już z następnym, Pracusiu:))))

    świetne obrazeczki muchomorkowe:)
    Hipcie tyż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jak ja bym chetnie twoje mieszkanie na zywo zobaczyla! Materialy z Ikeii tez bardzo lubie, najbardziej tamtejszy len. Kocham go poprostu. Jest boski i swietnie sie kombinuje z innymi materialami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez lubie bawelny Ikeowskie:-)
    Ten w hipcie swietny, i piekne przedmiociki z niego powstaly.
    Pozdrawiam cieplutko
    ps:poczta nie popisala sie :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne pomysły z tymi koszyczkami i innymi cudami na szpargały. Ładne, pomysłowe i praktyczne. Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne! - woreczek z hipciowego materiału prezentuje się naprawdę pięknie. Zaraziłaś mnie tymi muchomorkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie te hipcie się prezentują w nowym wydaniu, a ja witam w klubie maniaczek segregacji :) Zawsze za podstawę w Miriamkowym pokiku uznaję odpowiednią segregację wszystkich gratów, dzięki temu zawsze ma porzadek i to procentuje na przyszłość, bo sama o niego dba hihi :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje dzieci mają z Tobą dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny materiał. Ale jeszcze bardziej podoba mi się co z niego stworzyłaś.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. alee fajneee ;)) ten chusteczkownik boski :D

    OdpowiedzUsuń