niedziela, 24 października 2010

Pokaż swoje buty


Na "Art-piaskownicy" trwa wyzwanie fotograficzne Katasiaczka pt. "Buty".

Większość mam ma pewnie w szafie pierwsze buciki swoich maluchów, ja mam Synka-bo jakoś nie pamiętam pierwszych bucików Córki (pewnie dlatego,że rodziłam ją na początku zimy).
Chyba zamiłowanie do trampek mamy we krwi, bo pierwsze buciki Młodego to trampeczki :P

Ja też mam swoje ulubione trampy, w cudownym kolorze :]

Zabrałam je więc na wycieczkę w poszukiwaniu inspiracji kolorystycznych

jak się zmęczyłam to przysiadłam koło mojej starej szkoły :]

A w kieszeni miałam skarby zbierane skrupulatnie przez mojego Synka


To nasza kolekcja jesiennych wspomnień.


Ściskam ciepło i ruszajcie na łowy w swoich ulubionych butach.

An







7 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Kolorki obłędne :) A kolekcja na bruku genialnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo ba :}
    dzięki za odwiedziny babeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszedł Ci ten worek. A zdjęcia tak kolorowe...

    OdpowiedzUsuń
  4. fotki butków świetne, ale jak zobaczyłam skarby z kieszeni, to mi sie mordka zaśmiała, bo ja mam podobny skarbczyk w zewnętrznej kieszeni mojej torby, liście, szyszki, kamyki i inne cuda...

    OdpowiedzUsuń
  5. buty cudowne, ale najbardziej mi się podobają kasztany, kolory mega pozytywne, generalnie fajowo tu u Ciebie -tak przytulnie i po domowemu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń