piątek, 15 października 2010

Próby różne kwadratowe i podłużne

Ostatnie moje zaległe do pokazania wytwory.
Notes kulinarny- mój pierwszy. Oczywiście inspirowany (choć powinnam napisać skopiowany w formie) notesami Mamuty.

Skromnie wygląda,ale spróbowałam i wiem z czym to się je :]


Wymodziłam też brochę filcową z cudownym , ręcznie robionym guzikiem od Antilight. Broszka inspirowana genialnymi pracami Lisy Gordan vel Lilfish studio.

Zdjęcie paskudne,bo robione na szybko przed oddaniem w dobre ręce. Ale wyszła naprawdę jesiennie optymistyczna.

Dziękuję za wyróżnienie i postaram się o nich napisać jak tylko pozbieram się do khem...kupy :]

buziaki jesienne

An

10 komentarzy:

  1. Świetny ten notes kulinarny, moje marzenie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Okladka notesu powalila mnie na kolana-cudenko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszedł Ci ten notes :) Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to jesteś nie do zdarcia.
    Kobito,podziel się choć trochę tą swoją energią i pomysłami :)

    Notes świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Notes piękny, a brocha bomba, wyszła taka rasta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Notes jest rewelacyjny! Szalenie mi się podoba! ;) Masz talent kobietko!
    ;) Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie tu u Ciebie. Będę zaglądać i dodaję bloga u siebie do linków:) Pozdrawiam Aneta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny notes! Piękna kompozycja i dodatki!

    OdpowiedzUsuń