czwartek, 21 października 2010

Ptaki-nadal w temacie jesienno-zimowym

Moje ptaszki nie odlecą :] wprawdzie kilkanaście dni temu jeden taki odważny przed odlotem narobił mi na głowę ! , ale co tam :] lubię te pierzaste skurczybyki hahha

Na wyzwanie w "Art-piaskownicy" zrobiłam prawdziwą ptasią ferajnę.

Najpierw z Mi, dla zabawy, wypróbowałyśmy kurs na papier mache z HOA. Super zabawa polecam!

To mój ptaszor


To mojej córki-ten w czerwonej czapce

teraz już mają swoje drewniane podstawki nawet

Potem jeszcze z rozbiegu uszyłam poduszki na igły i szpilki z ptasim motywem


Bardzo prosta sprawa- potrzebujemy kawałek bawełny, tusz STAZON, stempelek i coś do wypchania

Wyszły takie retro .Jedna została u mnie i zawisła na drzewku :P

I to nadal nie był koniec, bo jeszcze karteczka była. Inspirowana kartkami Rimny Skafferi- mojej ostatniej miłości kartkującej


No, to już koniec . Ah uwielbiam mieć takie twórcze zrywy. Jakoś wtedy wszysko samo się układa , pasuje i tworzy coś miłego dla oka.Nic mnie nie wkurza tak jak przekładanie jednego guzika przez godzinę hahha. Ja chyba mam jakieś symptomy nadpobudliwości.


Melduję,że już prawie ozdrowiałam.Dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia i pozytywnie motywujące kopniaki. Mam jeszcze trochę zaległości do pokazania,ale już biorę się za jakąś nową dłubaninę :*

An

16 komentarzy:

  1. piekne jakie kolorowe :* az sie cieplej zrobilo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłe ptaszorki :D Zwłaszcza kartka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo te pierwsze są wspaniałe!!!!!a te szyte także i stemplowane:)ej ty zdolna jestes:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Pracusiu:)))

    Smerfne te ptaszydła:)))
    I smerfowe pozostałe prace, szczególnie ptasie woreczki:))))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. jej udziel mi trochę Swojej weny produkcyjnej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic tak nie rusza do przodu jak celny i solidny kop w zad - zawsze to powtarzam :) tak więc zdrowiej szybko. A ptaszory fenomenalne, zwłaszcza te retro-zawieszki mnie zachwyciły...

    OdpowiedzUsuń
  7. podbaja mi sie ptasiorowe poduszeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne babuszki-ptaszuszki, a berecik I klasa, pozytywnie zazdroszczę talentu, Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cała ptaszarnia u Ciebie na blogu. Wesoło, kolorowo tylko świergotu nie słychać, ale kto wie, kto wie... może to tylko u mnie nie słychać...

    OdpowiedzUsuń
  10. Igielniczek boski! Piękne stemple.

    OdpowiedzUsuń
  11. obłędne ptaszory!!!
    no wszystkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ptasi post!! Wszystkie mnie zachwyciły!

    Witam Anitko po przerwie! :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjny ptaszor zamieszkał na Twojej kartce :)

    OdpowiedzUsuń