środa, 24 listopada 2010

Puchaty komplet

Wspominałam ostatnio co dostałam od Pasiakowej, ten cudny rysunek :]. Moja puchata przesyłka doleciała, więc pokazuję.
Uszyłam etui zapinane na guzik, z kraciastym wnętrzem, oraz gigantyczny brelok  :]. Kinga prosiła o coś praktycznego,a ja PRAKTYCZNIE zawsze mam problem ze znalezieniem kluczy w torebce :P. Z takim brelokiem powinno być łatwiej.


Wszystko uszyłam z mięciuśkiego ,białego polarku . To chyba myślenie o zimie i świętach  tak mnie natchnęło :]
Kingo , bardzo dziękuję za zabawę :* to była przyjemność przygotować coś dla Ciebie :]

A to już kartka z "Art-piaskownicoewj" edycji liftowania Jaszki :}. Kartki Jaszkowej znaczy .Moja jakaś walentynkowa czy cuś :P


 I jeszcze na koniec broszka ( Monia dla Ciebie -niedługo poleci :* )
Dziewczyny ,niedługo te brochy (i inne rzeczy też) będą do kupienia! będę na Was liczyć,bo to w słusznej sprawie :]
no to buziaki
u mnie śnieeeegggggggggggggggggg
moje Maluchy aż piszczały z uciechy , zawsze to promyk dobrego humoru pomiędzy katarem i bólem gardła :/

An

16 komentarzy:

  1. Piękne :)
    Bardzo się cieszę że brochy będzie można kupić, bo właśnie w tej sprawie miałam do Ciebie pisać L(

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też śnieg:P
    I dzieci dziwnie piszczą:p
    Nie rozumiem...:P
    Świetne puchatki:)))

    AAa, jeszcze do wiadomego celu nie dotarłam, za co bardzo przepraszam, ale obiecuję że w krótkim wkrótce...
    Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  3. Puchacze zachwycające! I natychające mocno do przorganizowania wewnętrza torebki... Szkoda, że czasu wciąż mało.
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodkie etui :) W sam raz na białą zimę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie snieg, a u mnie deszcz.
    Swietne twory, a broszka bajeczna.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Dziewczyny :]
    no będę liczyć na wasze wsparcie !
    Ivi -spoko loko ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności, muszę mojej mamie taki megabrelok sprokurować, bo zawsze kluczy po torbie szuka :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie, pięknie, ten mega brelok świetny :)
    Musze przyznać, że u mnie mega matriocha jako brelok sprawdza sie idealnie i faktycznie łatwiej ją znajduje w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pikności :) U mnie też śnieeeg, a na koniec ponurego dnia wyszło słońce, to znaczy zachodzi własnie, ale je widać :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja Ci dziękuję raz jeszcze :*
    Puchaty komplecik jest boski i uwielbiam go macać, bo jest taki milutki :)

    A filcowa broszka - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń