czwartek, 11 listopada 2010

Róża i warzywniak

Jesień uwielbiam za dodatki, które wiążą się ze wspomnieniami lata. Broszki kocham, mam kilka i noszę - wzbudzając żywe zainteresowanie moich znajomych Pań w różnym wieku. Bo broszka to taki zaniedbywany dodatek.Nosimy kolczyki,bransoletki, czasami coś na szyję.A broszka jest wdzięczna,cudnie ozdabia i moim zdaniem pozwala zachować równowagę chroniąc przed nadmiarem ozdobników.

Moje nowe broszki- jesienne róże :] .Choć raczej kojarzą się z późnym, pachnącym latem




i moja ulubiona

Ufilcowane na sucho i ręcznie wyszywane drobnymi koralikami. Może właśnie taki dodatek sprezentujecie swoim mamom,siostrom, córkom :]. Mikołajki niedługo.


W ramach treningu nasz warzywniak wzbogacił się o:

od lewej- pomidor, brokuł ( pfff) , dwa ziemniaki,burak i ogórek.


Mamy też chlebki i bułki z masy solnej .



pozdrawiam serdecznie

An

18 komentarzy:

  1. Żadne pfff, tylko profesjonalny brokuł! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamuniu!!!nie chciałabyś podarować mi tej fioletowej?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz calkowita racje co do tych broszek. Ja rowniez mam kilka na rozne okazje i ciagle cos nowego tworze...I nie ma jak fajny maly dodatek do normalnego ubrania, zyskuje sie na oryginalnosci i wogole...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zaczęłam nosić broszki- kwiaty, to świetna sprawa. Twoje broszki są urocze, a warzywa to po prostu mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ ci zazdroszczę że umiesz takie zrobić :*

    brokuł rozpoznałam, ale burak to myślałam, że to rzodkiewka jest :))

    OdpowiedzUsuń
  6. brokuuuł pikny. No i ta różowa róża jest piękna. A świat broszek też niedawno odkryłam, tylko mam marną kolekcję :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne broszki. Ja dziś nosiłam "letni kwiatek" przypięty do swetra.

    OdpowiedzUsuń
  8. broluł wypasny :)
    a brochy cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. broKuł!!! BROKUŁ MIAŁ BYĆ < WRRR

    OdpowiedzUsuń
  10. Różyczki są cudne, ale warzywniak mnie rozbroił...a i chyba posiadamy te same torciki pluszowe, bo talerzy poznaję :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję dziewczyny :] takie słowa motywują i to bardzo :*

    Asico-obie sprzedane :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Superowe broszki:)
    Właśnie jestem w trakcie "dziarania" swoich, bardzo podoba mi sie filcowanie na sucho:)))
    A warzywka? Cóż, pozazdrościć talentu mogę. Nijak nie mam motywacji do szydełka:P
    Buziole

    OdpowiedzUsuń