wtorek, 7 grudnia 2010

Bombka i pomoc dla Witka!


 Na "Art-piaskownicy" trwa wyzwanie rękoczynowe .Tematem są bombki.


 Ja użyłam akrylowej bombki, śnieg jest z filcu,bałwanek ufilcowany na sucho , do tego uszyta z filcu choinka.
Ten słodki muchomorek to prezent od Nowalinki :] Aha -czapeczkę dla bałwanka zrobiłam na szydełku :]


Pozostając w temacie filcu zrobiłam kolejne broszki.


 Jeśli się Wam podobają , a nie macie pomysłu na prezent gwiazdkowy, to może to być ładny dodatek dla jakiejś elegantki.  :]


I tu najważniejsza kwestia. Moje broszki i wiele innych rzeczy można będzie lada dzień wylicytować na aukcjach (kliknij w baner)

Środki pozyskane z aukcji pomogą Witkowi, synowi naszej scrapowej Siostry Mony Lisy  :] wyjechać na kurs rehabilitacyjny. TUTAJ możecie przeczytać o chorobie Witka.Jest cała dokumentacja i opis ich historii. Wiem,że macie wielkie serca . A może przekażecie swój 1% na ten cel. Niedługo koniec roku i rozliczenia z fiskusem.Każda złotówka się liczy. I niech każda z czytających osób nie zakłada,że głupio wysłać 5,10, 15zł., bo więcej nie możecie. Każda złotówka przybliża Witusia do kolejnych zabiegów dzięki którym będzie coraz sprawniejszy :]
LICZĘ NA WAS!!!!!!!!!!!!
An

4 komentarze:

  1. uwielbiam tę bombkę, taki mały czarodziejski świat, bałwanek mnie rozczula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta balwanowa czapa-mistrzostwo swiata :)
    sle zimooooowe usciskowe pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombka obłędna, a filco broszki bardzo mi sie poooodobają..baaardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombka mnie rozczula :) A te broszki! Są rzeczywiście eleganckie. Moja, którą przygotowuję dla Ciebie, kompletnie się nie umywa... Liczę na wyrozumiałość. I proszę o adres na mail :)

    OdpowiedzUsuń