wtorek, 14 grudnia 2010

Nadal świątecznie-kartki

Nadal jestem w szale przedświątecznym . Te tony śniegu za oknem nastrajają mnie do dekorowania domu.Dzisiaj kupiłam śliczne miniaturowe drzewko (żywe) ,całkowicie oszronione. Wygląda cudnie na parapecie.
Ponieważ nie wysłałam jeszcze kartek to ciągle powstają nowe, takie:

ale też takie: 
I chyba wreszcie odnajduję w tym kartkowaniu przyjemność :P. 
Wreszcie użyłam tych wszystkich zalegającch już około dwóch lat materiałów kupionych na samym początku mojej przygody ze scrapbookingiem :P

Jako odskocznia od tematów i kolorów świątecznych ,powstał taki notes-pamiętnik:


z kluczem ze Scrapińca na okładce, ćwiekiem ze Scrap.com-u, z papieru z szuflady :P (kupiłam go z 1,5 roku temu) i różowa pasmanterią ,której kilometr przysłała mi Katasiaczek :*

Tu kolory wyszły bardziej nasycone. Moją inspiracją były cudne romantyczne prace Betik ;}


I żebyście sobie nie myśłay,że to koniec:]
Tradycyjnie pokażę moje stroiki domowe , a potem choinkę :P


An

9 komentarzy:

  1. Klimatyczne karteczki! Pamiętnik - zauroczył mnie na maksa :) I już nie mogę się doczekać Twoich kolejnych postów świątecznych, szczególnie tego z choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Kochana,aż zaczynam odczuwać tremę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. :) chciałam właśnie napisać, że też już czekam na te świąteczne klimaty u Ciebie...
    Anitko, Pięknie tu u Ciebie i tak różnorodnie. Cieszę się, że znajdujesz przyjemność w tym co robisz, bo to przecież najważniejsze. Karteczki fajniusie, szczególnie ta druga:)
    ..no i dziękuję za tacę (pokazanie) ja zapóźniona jestem ale nadrabiam ) Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ...zapomniałam napisać, że raczej bym Cię nie podejrzewała o romantyczne klimaty:) A tu proszę... taki świetny pamiętnik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko te swiateczne karty sa bajeczne!
    Moje to chyba dojda po swietach bo tez nie wyslalam jeszcze.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko no ja właśnie bardzo romantyczna jestem :]

    dziękuję za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki i noteso-pamiętnik!!!
    Ja wiem gdzie jest sklep scrap.com.pl ale czy inni trafią jak nie ma linka?

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu wystarczy w google wpisać:]

    OdpowiedzUsuń