sobota, 18 grudnia 2010

Pakujecie ?


Ja pomalutku pakuję :P. Te paczuszki powstały tylko jako dekoracja , ale tak cudnie mnie zainspirowało TO zdjęcie,że kto wie..może wszystkie tak zapakuję :]


Ogłaszam również wszem i wobec,że mój ulubiony sklep I LOWE SCRAP (dobre,bo polskie :P)obchodzi drugie urodziny!!!!!!!!!!!! poczytać można o tym TU. Ze swojej strony życzę Matce Przełożonej i Szatniowej oraz całej ekipie niekończącej się weny .Sama ślinię się do nowej kolekcji Anny-Marii i Zuski look@me.


Pozdrawiam i pakować..pakować :P

An

5 komentarzy:

  1. mrr ależ dekoracje, aż się chce odpakować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne opakowanie dla prezentów. To super że coraz częściej widzi się staranne opakowanie, a nie tylko kawałek kolorowego papieru.

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie zapakowane:) fajnie coś dostać pod choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się u Ciebie na zmieniało, przez ten czas co nie zaglądałam. Pięknie, a prezenty są po prostu boskie! Jeśli tak opakujesz wszystkie Swoje podarki to rodzina będzie wniebowzięta - gwarantuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję dziewczyny,opakowanie to mój "konik" :P połowa sukcesu to fajnie zapakować nawet drobiażdżek

    OdpowiedzUsuń