wtorek, 28 grudnia 2010

Własnoręczne prezenty i inspiracje :]

 Wśród tegorocznych prezentów znalazły się dwa zrobione przeze mnie. Jednym była wymarzona przez córkę spódniczka baletowa. Nie jestem do końca zadowolona z efektu,ale ona była zachwycona i to najważniejsze :]
Drugim prezentem były poszewki na poduszki dla Mamy.

 Wzór pochodzi z gazety "Szydełkowanie dla domu". Poszewki są lniane (wykorzystałam zasłonę z ciucholandu w idealnym stanie)


 Na koniec sypnę garścią inspiracji,bo właśnie zabieram się za remont mojego ciasnego i ciemnego przedpokoju. Znalazłam je w internecie .

To zdjęcie najbardziej mi się podoba ,bo mam podłogę ,szafę (wielką) i drzwi w podobnym brązowym kolorze. To daje mi nadzieję,że rozjaśnienie ścian da efekt jaki zamierzam osiągnąć :P



 ten jest cuuudny,ah żebym miała miejsce na ławeczkę :P


 taka ławeczka była u mojej babci koło stodoły hahah

 ożeźwiająca zieleń- ah chyba zakiełkowała we mnie tęsknota do wiosny :]

trzymajcie kciuki za powodzenie akcji. Nie omieszkam wstawić foto-relacji :P

An

12 komentarzy:

  1. śliczna ta spódniczka :)
    poduszki słonecznikowe w sam raz na wiosnę będą :)

    inspiracje piękne - szybko pokazuj swoje efekty :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. też od 2 lat przyglądam się swojemu przedpokojowi... i od wczoraj mamy w domu czerwone krzesełko, miało być dla Franka, ale go nie chce... hmmm... może, może...

    OdpowiedzUsuń
  3. czekamy cierpliwie na foto relacje;d jak wyjdzie tak jak na inspiracjach to bedzie pieknie;d prezenty tez wspaniale, poduszki sa piekne i eszcze bardziej je podziwiam dlatego ze do szydelkowania cierpliwosci nie mam;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszka mnie po prostu urzekła! A z przedpokoi to zielony przypadł mi go gustu, ale pewnie dlatego, że lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódniczka, prawie tutu :)))
    A na przedpokojowe rewolucje czekam z niecierpliwością :))

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komplementy w sprawie prezentów (noo Ivi -prawie robi różnicę :P)

    cóż z takim wsparciem aż mi się chce działać :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne prezenciochy, ja tez marzę o spódniczce baletnicy ;D
    Poduchy dopieszczone :)
    Świetne te inspiracje, czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prezenty są cudne! a poduchy! ale wymiatasz tym szydełkiem ! a co do inspiracji nieźle się wstrzeliłaś nimi w mój klimat bo i ja zaczynam walczyć remontowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka baletowa cudna;-)) Poduchy boskie, nabrałam apetytu na takie;-)))
    dzięki za inspiracje ... przez Ciebie inaczej spojrzałam na mój przedpokój;-))
    Pozdrawiam cieplutko;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo inspiracji można znaleźć tu http://myhouseofideas.blogspot.com i tu http://interiorspl.com lub tu http://bomimi.decostyl.pl

    OdpowiedzUsuń