poniedziałek, 20 grudnia 2010

Wesołych świąt

Tegoroczną choinkę opanowały zabawki. Jest kompletnie od początku do końca ubrana przez dzieci. Ja jedynie wcisnęłam drewniane , białe zawieszki. Mamy tutaj więc szydełkowe muchomory, mięciutkie materiałowe bałwanki,gwiazdki i serduszka. Są wycięte foremkami zwierzątka z masy solnej, a nawet "bombki" z papieru -jak ten narysowany przez Mi bałwanek.

Kilka drewnianych ozdób wisi na lampie

A to nasz choinka nocą :] Najlepsze jest to,że mój Syn chodzi wokoło i nadgryza pierniki. Zastanawiałam się kto powiesił te nadłamane,aż go przyłapałam na gorącym uczynku :]


Na koniec z serii Rozmowy Matki z Córką (daaawno nie było):

Mi: Mamoo,rozmawialiśmy dzisiaj z Siostrą na religii co to jest dobroczynność
Matka: ..uhmmm
Mi: no i Siostra pytała czy dajemy coś dla biedniejszych ludzi
Matka: no i co powiedziałaś?
Mi: no powiedziałam,że oddajemy moje za małe ubranka...
Matka: aha
Mi: no ,ale potem siostra powiedziała,że to za darmo...no i ja powiedziałam :" aaa to nie,bo moja Mamusia tylko za pieniążki"
Matka: O.o


tym humorystycznym akcentem odsyłam do aukcji dla Witusia.Tam również można czynić dobroczynność za pieniążki :}
An

edit:
tak miała wyglądać nasz wymarzona choinka - prawie się udało ,ale nasza niestety jest sztuczna.Kto wie może w przyszłym roku :]

zdjęcie zaczerpnięte z bloga "Z potrzeby piękna"

19 komentarzy:

  1. oj chachacha oj oj...no i masz babo Placek:)
    Choinkowo nastrojowo...cieplo sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe rozmowa matki z corka bombowa;) pieknie przystrojona choinka:) Wesołych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się uśmiałam z tej rozmowy :)
    Choinka nastrojowa...ja swojej jeszcze nie ubrałam...stoi golusieńka w garażu i czeka na osadzenie w stojaku :)
    A dobroć poczyniłam i wylicytowałam Twoją wymarzona przeze mnie broszkę. Radocha wielka :)
    Ściskam świątecznie i życzę najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt kochana.
    Moc serdeczności.

    p.s.rozmowa matki z córką=bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudów naszyłaś na tę choinkę! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Alexandro-bardzo się cieszę! :*

    Dziewczyny Wesołych !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna choinka, ozdoby urokliwe.
    Wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozmowa bombowa :D
    Wesołych świąt wam życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. rety ale już świątecznie u Was, ozdoby są czaderskie a te nadgryzione pierniki najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. choinka cudna, my tez taką mamy, wesoła i cudowna, a rozmowa... boska
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja bardzo lubię taką choinkę na której jest wszystko "nie od pary":) Ręczne ozdoby, to co dzieciaki same wymodzą, bombki, ciasteczka. Śliczne to Wasze drzewko, kolorowe i takie sympatyczne. Uśmiałam się z tych pierników i rozmowy z córką:D U nas z pierwszej partii kruchych ciastek zostały tylko okruszki. Jak nic myszy mamy:)
    Dużo serdeczności na Święta dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne drzewko!

    Cudnych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anitko, u Ciebie jak zwykle bajkowo prawie:) Przypomniało mi się jak będąc dzieckiem sama podjadałam słodycze z choinki... Jakież Twoje dzieci będą miały potem wspomnienia... Warto było:)
    Niech te święta będą wyjątkowe i u Was. Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wam również wszystkiego Najlepszego. Wiele radości, zdrowia i miłej atmosfery!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna ta córka :).
    Anitko i ja życzę Wam świątecznej, rodzinnej atmosfery, odpoczynku i wiele radości!!
    Ściskam,
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowych, rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Radosnych- Zdrowych i Spokojnych !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. no cudna choinka!
    i czasu takiego-ciepłego, przytulnego i Waszego-niepowtarzalnego!!! niech nie przemija radosć:)!

    OdpowiedzUsuń