niedziela, 5 grudnia 2010

Wspomnienie lata w środku zimy


 U mnie piękna zima i absolutnie nie mam zamiaru na nią narzekać. Jest biało,puchato i mroźnie. Miałam jednak okazję powspominać lato szyjąc takie oto woreczki dla pewnego Młodego Człowieka


Mama tego Dżentelmena napisała do mnie i według wytycznych powstały pojemniczki na kredki,magnesy i kredę. Pokoik w stylu marynistycznym jest, więc naszyłam aplikacje- łódeczkę i latarnię morską (to to po prawej :P)


Chyba tego nie widać,ale latarnia stoi na górce i rzuca promienie światła :P


Mam nadzieję,że spełniłam Pani oczekiwania  ? Jeśli nie mam dwójkę bardzo chętnych do adoptowania tych pojemniczków :P

pozdrawiam serdecznie tym ciepłym wspomnieniem i życzę wszystkim jutro sympatycznych upominków od Mikołaja :]

An

10 komentarzy:

  1. SWIETNE!!! Musze wykorzystac pomysl i uszyc cos podobnego dla Franka!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega pozytywne!!
    Tego mi było trzeba :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty wiesz, jak przywrócić wspomnienie lata :) Świetne kolorki i motywy!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne! i wykonanie perfekcyjne:) latarnia morska jest chyba najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać!
    Wszystko widać!
    Super, super, bardzo mi się podoba... Chodzi mi po głowie album w takich klimatach (ale jak się znam, wyjdzie coś całkiem innego...
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te woreczki :) Boskie wspomnienie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne!! Zdolna z Ciebie kobieta Anitko, BARDZO zdolna!!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. no wchodzę i widzę tyyyle gorących słów! aż mi się chce coś zrobić wreszcie :P

    OdpowiedzUsuń