niedziela, 30 stycznia 2011

Łazienkowe historie


 Dzisiaj postanowiłam odsłonić przed Wami kolejny kawałek mojej przestrzeni. stałe czytelniczki wiedzą,że mieszkam w blokowisku.Mieszkanie mamy małe i mam nadzieję nie będzie tak zawsze :p .Zanim jednak to się stanie staram się upiększać otoczenie (tym bardziej,że to ja z dziećmi najwięcej w tym domu przebywam ).

 Zgodnie z zasadą,że jak ciasno i ciemno najlepiej rozjaśnić pomieszczenie (czego po zdjęciach nie widać ehhh)- staram się urządzać pokoje w jasnych kolorach. Mam fazę na biały ,niebieski i czerwony. Odchodzę też od rzeczy praktycznych na rzecz ładnych, wcześniej się tego bałam,bo dzieci małe i brudzą i tak dalej i tym podobne...no brudzą,ale kto pozwala jeść dziecku czekoladę na kanapie z białym pokryciem. U nas je się tylko w kuchni- udało się wygospodarować nawet mały kącik ..ale to inna historia.

Łazienka nie jest ta wymarzoną i nie inwestujemy w nią wielkich pieniędzy. Ma główną zaletę,bo  toaleta jest osobno. Ostatnio pojawiło się kilka gadżetów o których dłuuugo marzyłam. jednym z nich jest wiklinowy kosz na pranie.


Kosz miał być biały ,ale albo były bardzo drogie,albo nie odpowiadały mi wzory wsadów. Kupiłam kosz z jasnej wikliny za 45 zł,jest ręcznie robiony (spory) i po prostu uszyłam pasujący wkład ze starej zasłony lnianej z second handu ,oraz kraciastej tkaniny. Podobne wkłady uszyłam do koszyczków na łazienkowe akcesoria. 
Jak widać na fragmencie zdjęcia poradziłam sobie z ukryciem szpetnej wanny.Stała na nogach (niestety nie lwich :P) i straszyła poupychanymi różnościami. uszyłam z tej samej zasłony! (za 12zł :P) zasłonkę, która nawleczona jest na linkowy karnisz z Ikea. Sprawdza się wyśmienicie,zdobi no i mogę upychać zapasowe proszki czy inne płyny pod spodem. Mam zamiar ozdobić ją jakimś wzorkiem lub napisem za pomocą farby do tkanin.
Puszka powstała na wyzwanie Ibiska na "Art-piaskownicy". Zwykle jestem bardzo praktyczna i jak już coś robię to zwykle pod kątem,że może się przydać. Użyłam puszki po kawie, uchwytu ceramicznego do szafki (ze staroci) i pomalowałam farbą za pomocą gąbeczki. Napis zrobiłam od szablonu,który samodzielnie wycięłam. Trzymam w niej ulubioną sól do kąpieli : mleko i miód.



Wieszaczek  (zmieniłam,tak,tak :P) to część prezentu pod choinkę. Wypatrzyłam w pewnej galerii w Katowicach i wierciłam mężowi dziurę w brzuchu :P


A to już naprawdę odjechany pomysł hahah. Skrzynka na butelki wina z niedopasowanym wiekiem i stary pasek skórzany z second handu posłużyły mi do zrobienia tego schowka na papier toaletowy :P
jak się wam podoba ? haha ja go uwielbiam


To by było na tyle . Proszę o wybaczenie jakości zdjęć-starałam się jak mogłam . Może niedługo będę mogła czymś lepszym robić zdjęcia.


Miło było was gościć :P

pozdrawiam An

25 komentarzy:

  1. Wszystko mi się bardzo podoba. Wspaniałe pomysły - extra realizacja. Lubię klimat takich łazienek! Biało - niebieska krateczka, wiklina - to jest to. Pomysłowość, radzenie sobie przy minimum wydatków - imponujące!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taką wenę twórczą! :) Wszystko idealnie do siebie pasuje, doskonale wykonane. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna łazienka. Pokazane szczegóły bardzo mi się podobają. Mogłabym zachwycać się wszystkim po kolei ale chyba najbardziej zakochałam się w koszu na bieliznę, skrzynce na papier toaletowy i wieszaczku.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pomysły i booskie wykonanie!!! no i moje ulubione kolory, więc się rozpływam... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysły pierwsza klasa, a pudełko na papier rewelacja no i jeszcze ta kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się sposób w jaki przemieniasz zwykłe rzeczy w niezwykłe (; pomysł na ukrycie wanny za zasłonką banalnie prosty ale za to jaki efekt! podoba mi się też wieszaczek, bardzo ładny(:

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podobają mi się wanna za zasłonką i skrzynka na papier :)
    kosz wiklinowy na pranie też mam, ale prostokątny- taką skrzynię
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci - tego, żę upieknszasz swoją przestrzeń. My w tym roku zaczynamy budowę domku, więc nic nie robię w domu, w którym teraz mieszkamy, nie upiększam, nie inwestuję, nie chce mi się. A wiem, że lepiej by mi się mieszkało...Mam nadzieję, że po prostu zbieram siły na urządzanie sie już wkrótce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anitko, z Ciebie jest prawdziwa matka polka :) Buduje remontuje urządza i jeszcze dzieci oduczyła jeść czekolady na kanapie :) Fajnie wyszły te wszystkie dodatki łazienkowe, tylko ten wieszaczek, mimo, że piękny do tych niebieskich rzeczy nie do końca pasuje, ale co tam. Ważnie, że go lubisz :) Pozdrawiam ciepluchno!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko śliczne.Osobiście zafascynował mnie pojemnik na taśmę szczęścia!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A myślałam, że będę oryginalna i powiem, że mi się pomysł na papier do dpupy podoba ;) Ale dziewczynom też chyba w oko wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hhah no pudło wyszło zaskakujące hahaha, początkowo miało być na włóczki i wstążki ale była z tego zawalidroga taka

    Anti wieszak raczej beżowo-sepiowy.Nie gryzie się raczej z beżowymi ścianami i białymi meblami ;]

    oj chciałabym budować i meblować ;] na razie tylko kombinuje jak rasowa pani domu w czasach komuny-coś z niczego to lubie najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Mistrzostwo wykorzystania małych powierzchni i to w cudowny sposób! Najbardziej przykuł moją uwagę genialny wieszak (zazdroszczę!) i pojemnik na papier - REWELACYJNY pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie zagospodarowana łazienka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Srzynka na papier, pojemnik na sól są świetne i te kolory.Szkoda, ze tylko takie małe fragmenty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. małe ciasne ale własne...
    skąd ja to znam.
    50mkw zamieniliśmy na 65mkw i nadal mało...
    ale mieszkanie w bloku ma swoje plusy.
    a u Ciebie bardzo pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Każde mieszkanie jest małe :> Każdy dom z czasem może zrobić się za mały, hehe :)
    Fajnie to wyszło, lubię duże zmiany małym kosztem - mam tak z kuchnią :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie zauroczyla ta skrzynia na papier, zwlaszcza dlatego ze mam ich pod doststkiem, mialas naprawde idealny pomysl.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  19. Baaardzo lubię Twoje domowe foty :)
    Takie urywki!
    cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ha, no jeśli tak sprawę stawiasz, ja się skupiłam na niebieskich dodatkach i wyobraziłam sobie śródziemnomorską łazienkę :D dlatego mi beżowo, brązowy nie pasował :D

    OdpowiedzUsuń
  21. nie,do śródziemnomorskiej je daleko:P

    dzięki Jasz :* ja tez mam coś z podglądacza,uwielbiam zaglądać w cudze mieszkania

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tez mieszkam w małym mieszkanku i też muszę się ograniczać. Najbardziej podoba mi się schowek na papier toaletowy, sama muszę coś takiego sobie sprawić. Świetny jest!No i ten wieszaczek... ach marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam do Ciebie zaglądać :) Pokazujesz piękne rzeczy i masz świetne pomysły. Te kilka ujęć łazienki mnie zachwyciło. Skrzynia na papier jest bombowa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne pomysły!!!Jakie to wszystko inspirujące i kreatywne, mogłabym tak jeszcze długo wychwalać:)ale zapraszam do siebie po wyróznienie bo uwielbiam ten blog.
    pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń