czwartek, 27 stycznia 2011

....gdzie serce twoje


 Zbliżają się wielkimi krokami -walentynki. Z tej okazji między innymi poprowadziłam zabawę na "Art-piaskownicy" czyli tzw.rękoczyny. Tematem-serce.


 Ja walentynek nie obchodzę, albo inaczej -obchodzę cały rok. :P Serce podarowałam naszemu mieszkanku- bo je uwielbiam. Małe,ale przytulne-tak uważamy. Uwielbiam do niego wracać najlepszych nawet wakacji.

Zima mi doskwiera dlatego zaklinam wiosnę takimi drobiazgami :


 Hiacynty pachną obłędnie ! ( sa białe,jakby mało bieli było dookoła . Dodam,że w zeszłym roku marzył mi się biały i jakie zaskoczenie było teraz haha-nie wiedząc czemu zakładałam,że jest fioletowy :P)

Ta cudną filiżaneczkę w żółte bratki(?) kupiłam na starociach. Jest taka słoneczna,że musiałam zabrać ją do domu 


Na koniec dodam kilka sercowych inspiracji dla waszych domów:  (zdjęcia zaczerpnięte z sieci)




pozdrawiam
szaro-bura An

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta walentynkowa praca. I zaklinacz wiosny również. Trzeba sobie jakoś pomagać, aby dotrwać do końca zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje serducho bardzo mi przypadło do gustu:) najładniejsze jest i to pewnie dlatego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serducho! Cudo!
    I cudowny ten stary but- prawidło. Zazdroszczę okazu!
    Trzymaj się dzielnie! Oby do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hiacynty łażą za mną już kilka tygodni, ale jak kupię to kot mi pewnie zeżre, tak jak pozostałe kwiatki.
    A serduszko fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superanckie Twoje serduszka!Filizanka urocza,sama bym sie dobrej herbatki z niej napila.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne serce i widać, że dbasz o DOM
    chciałabym go kiedyś zobaczyć

    a hiacynty, az tu czuję ich zapach

    OdpowiedzUsuń
  7. oh dziękuję Wam za te słowa, Carra -a wiesz,że według niektórych to wada hahah (ale to inna historia:P)

    Mimi prawidło niestety nie moje :/

    Julio :*

    dziękuję za każde pozostawione słowo :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny pomysl na wykorzystanie guziczkow, obrazek pierwsza klasa.
    BUzka

    OdpowiedzUsuń
  9. No to piękna filiżanka w żółte bratki.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. aha i zapraszma na moje candy jakbys miala ochote, tez 31 sie konczy, mialam to napisac w komentarzu w candy ale za szybko mi sie kliknelo;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten serduchowy obraz :)
    Znowu mam ochotę odwiedzić Twoje włościa i popodziwiać na żywca nowe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna guzikowa walentynka
    i piękna inspiracja - na pewno wykorzystam pomysł

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne pomysły:) najbardziej spodobał mi się ten na lnie w białej ramce, taki troszkę babciny:) tak już mam:))))
    a ... podoba mi się twój banerek. pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń