wtorek, 18 stycznia 2011

Gustaw

Gustaw jest zebrzycem-czyli niezbyt wydarzonym przedstawicielem gatunku : zebra. Ma liczne kompleksy z powodu zbyt długiego pyska i/lub zbyt małego ciałka :P


 To pewnie wszystko dlatego,ze powstał z rozmiaru 39


tak, zebrzyc Gustaw jest skarpetkowym przytulaskiem- samotnik kochany głównie przez dzieci,które nie oceniają przez wygląd (podobno) :P
...nie mniej Mi kocha Gustawa na co mam niezbity dowód:


 Cała zabawa w związku z tym projektem:


klikając na obrazek przeniesiecie się do blog 12 /12 -czyli dwanaście projektów na 12 miesięcy. Powołany do życia przez Marysię z Baju-baju. Skarpeciaki to pomysł na styczeń, kolejne miesiące mam nadzieję będą obfitować w równie zabawne projekty :P.Bo ja bawiłam się wyśmienicie :P


Aha,Gustaw ma swój pierwowzór-powstał jako brat prawie bliźniak TEJ zebry.
polecam Wam spróbować
pozdrawiam An

26 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł, zaraz wejde na 12/12 i oblukam co i jak :)
    Zebra swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. popełiłam wczoraj dwie pacynki pierwsze w moim życiu, więc chętnie zrobię i skarpeciaka:) wyszedł ci świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany!!!Jaki kochany zebr :)))
    no cudny normalnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gustaw podbił moje serce :)
    jest taki nieforemnie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za komplementy,Gustawowi od razu lepiej :P

    czy jakies problemy z komentarzami ma ktoś jeszcze oprócz Natalii?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gustawa już chwaliłam;-)
    Świetne są te skarpetkowe zwierzątka, tam skąd wzięłaś pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest bajeczny, wcale sie nie dziwie ze dzieciaki sie w nim zakochaly.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski!!!!!!!!
    Musze zrobić Kini podobnego stworka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam to super zabawa,mam ochotę machnąć kolejnego stwora,ale mąż mi zabrania ciachać skarpety:P
    na tej stronce co podałam są fajne zwierzaki

    OdpowiedzUsuń
  10. U Marty Stewart tez kiedyś były zwierzaki ze skarpet i z rękawiczek.
    Jakby co to tu są linki do instrukcji (po angielsku)
    http://www.marthastewart.com/how-to/sock-dogs
    http://www.marthastewart.com/article/glove-animals

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz chwaliłam na blogu :) no nie mozna sie oprzeć temu pięknemu brzydalowi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha! Fantastyczny! Zebrzyc mnie absolytnie powalił na kolana :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  13. jest boski! a długi pysk tylko dodaje mu uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gustaw jest cudny!!! Też bym go kochała! Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miewam problemy z zamieszczaniem komentarzy... ale jeśli chcę to zrobić w pracy, coś mi wtedy pika że serwer niewydolny, czy cóś... :)
    No to wracam do domu, i piszę :)
    Fajny Gustawus - się cieszę że dzieci nie widziały, bo bym dopiero miała, jęki ciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ivi dziękuję za wiadomość, ale polecam -fajna zabawa takie skarpetowce

    OdpowiedzUsuń
  17. Gustaw zostaje moim idolem :D jest boski!! Nie dziwie się, że Mi go pokochała :):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gustaw jest fantastyczny. i jaki ma fajny nos z guzików hihi ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Mordka przecudowna i taka sympatyczna. Gustaw idealny i co z tego, że pyszczydło troszkę przydługie. Za to jakie słodkie:D Udał się, oj udał! Foto z Mi rozbrajające:)

    OdpowiedzUsuń