wtorek, 11 stycznia 2011

Miska

Taki tytuł roboczo nadałam temu postowi. Zdjęcie to lift  tej cudnej fotografii Carmen Moreno.
Czemu miska :P, bo sesja przebiegała bardzo zabawnie z udziałem miski,mojego męża i córki.  ( dlatego mi się z miską kojarzy ciągle ). Pierniczek serduszko upiekłam na święta dla Niego właśnie. Zjadły dzieci.


Wczoraj jednak dopadł mnie bardziej melancholijny nastrój , którym pragnę się z wami podzielić...bo może nie znacie,nie wiecie...
Jeden z moich ukochanych wykonawców,taki co go ubóstwiam od lat ....



a tutaj tłumaczenie tekstu:

Tak, rozumiem
Każde życie musi się skończyć
kiedy tak siedzimy sami
Wiem, że pewnego dnia musimy odejść

Oh jaki ze mnie szczęściarz

Mogę zliczyć na palcach obu rąk
Tych, których kocham
Niektórzy mają tylko tego jednego
Inni nie mają nikogo

Zostań ze mną

Po prostu oddychajmy

Nauczony na naszych grzechach

Które nigdy nie pozwoliły mi wygrać
Ale w końcu
Po prostu jeden z wielu ludzi

Nie chcę krzywdzić

Jest na tym świecie tak wiele tego
co pozwala mi wierzyć

Zostań ze mną

Jesteś wszystkim co widzę

Czy powiedziałem, że cię potrzebuję?

Czy powiedziałem, że cię pragnę?
A gdybym to zrobił - jak widzisz jestem głupcem
Nikt tego nie wie lepiej niż ja sam
ponieważ jestem szczery

Każdego dnia się dziwię

Patrząc w twoją twarz…
wszystko co dałaś
nic nie biorąc w zamian
nic nie bierzesz w zamian
dając wszystko

Czy powiedziałem, że cię potrzebuję?

Czy powiedziałem, że cię pragnę?
A gdybym to zrobił - jak widzisz jestem głupcem
Nikt tego nie wie lepiej niż ja sam
Mówię to szczerze

nic nie bierzesz w zamian

dając wszystko
Bądź przy mnie aż do śmierci
Spotkamy się po drugiej stronie


a jeśli jeszcze nie oglądaliście/ łyście -polecam "Into the wild" (po polsku Wszystko za życie)-z cudowną muzyką m.in.Eddiego Veddera...

...bo taki mam nastrój dzisiaj...

An

17 komentarzy:

  1. fotolift miskowy zachwycający! a miłość do Eddiego i zachwyt nad filmem podzielam w pełni:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały lift i myślę, że nawet lepszy od oryginału :) i do tego Edi^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjecia.
    Pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  4. taki lift bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wychowałam się na Pearl Jam!
    Fotka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze dziewczyny-zawstydzacie mnie ! fajnie,że odezwało się tyle fanek tego cudnego wokalu :]
    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłasza sie kolejna fanka E.V.
    Świetne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjecię jest fantastyczne!!!!
    a Edka i jego głos kocham od dawna:)
    i liczę, że może na Openerze w tym roku znów będą:)
    a film polecam również:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgałasza się fanka tego tu miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! A wszystko za życie to film który dobił mnie straszliwie - tym że siedze i marnuje życie w chaupie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia!
    A film to mój jeden z ulubionych, gdy go pierwszy raz obejrzalam to nie mogłam dojśc do siebie przez 2 dni... wywarł na mnie niesamowite wrażenie do tego ta muzyka! Mam płytę z utworami z "Into the wild", zaraz sobie posłucham bo i ja mam dziś nastrój taki sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. i jak mogę nie skomentować jak Pearl Jam jest moją jedyną największą miłością muzyczną życia!
    nic więcej nie jestem w stanie dopisać...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cyyyynko:*

    Betsy Petsy-zazdroszczę!

    dzięki dziewczyny,kurcze nie wiecie co czuję jak to czytam:]:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjecie z serduszkiem jest rewelacyjne. Uwielbiam takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcie. Sama radość!
    A test piosenki świetny. Samo życie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń