sobota, 22 stycznia 2011

Przenośna krawcowa

Tak nazwałam to etui,bo można zabrać gdziekolwiek kilka "szyciowych " gadżetów i nie czuć się jak przysłowiowy "bezręki " :P

 
 na górze naszyłam maszynę i szpulki z nićmi ,oraz napis love (niestety nie mam dobrego zdjęcia z tym)
w środku jak widać można umieścić to i owo


o tu chyba lepiej widać:P

 o a może z ukosa :P


 zmajstrowałam też mały igielniczek z pięknej tkaniny w babuszki (pochodzi ze sklepu Jednoiglec)


ah gdyby jeszcze maszynę produkowali gabarytów laptopa to bym była już mega szczęśliwa :P. Mąż się śmieje,że mogłabym nawet do łazienki z nią łazić:p (ale ja naprawdę nie jestem tak uzależniona:P)

An

18 komentarzy:

  1. wyszło rewelacyjnie! super sprawa taki organizer!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość fajna, a najbardziej mi się ta aplikacja na wierzchu podoba, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna i pomysłowa z Ciebie kobietka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł!!! I jakie staranne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. każdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma :)
    dobrze, że to tylko takie uzależnienie, więc niech małżon nie marudzi ;)

    cudny przybornik, aplikacja jest przepiękna, no i ta babuszkowa poduszeczka

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu też to zawsze podśpiewuję :]
    tez lubię te aplikacje

    dziękuję za wasze komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł! Bo ja ostatnio w woreczkach noszę różne szyciowe przydasie, i często igła mnie kłuje tak że dobrze ją czuję, w paluszkach, albo udzie...ała!
    No i masz, jak łatwo można się pozbyć bólu:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ty cuda tworzysz :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie to robilas. Szkoda mi tylko tego igielnika bo kojarzy mi sie troche z laleczka woo doo (czy jak sie to tam pisze) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł i wykonanie :) Ten igielnik z babeczkąmnie rozbroił :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te twoje różnego rodzaju przyborniki!!!Sama jeden noszę
    w torebce i już nie raz zdał egzamin!!!
    Ps. Może firma Janome stworzyłaby dla Ciebie miniaturkową maszynę, hihi:)) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ą\Świetny pomysł z tym przenośnym warsztatem krawcowej.

    OdpowiedzUsuń