piątek, 28 stycznia 2011

Wiem co chciałam...

Wiem co jeszcze chciałam!
Chciałam napisać,że candy ogłaszam:P. Tak ,tak-licznik bije jak szalony,niedługo mu się cyferki zwichną :}
Z tej okazji i w ramach podziękowań proponuję zabawę. Proszę chętne osoby o wpisywanie się pod tym postem do 31.01. Wylosuję jedną osobę, która otrzyma nagrodę "główną", oraz jedną , która dostanie drugą -pocieszajkę :P
Jeszcze nie wiem co to będzie,ale można zasugerować w komentarzu co by ewentualnie wygrywającą uszczęśliwiło :]
To co -znajdą się chętne?
Pozdrawiam An


p.s. nie musicie o tym nigdzie informować, mam nadzieję,że osoby ,które wpłynęły na zwichnięcie licznika przeczytają to i się pobawią:]

buźka

59 komentarzy:

  1. Robisz śliczne kartki, pięknie szyjesz;-)
    Cokolwiek wyjdzie spod Twoich rąk będzie cudna pamiątką.
    Jak widać ja znowu nic nie robię tylko biegam po blogach, dlatego jestem u Ciebie zaraz po napisaniu przez Ciebie notatki;-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niespodzianka z Twoich rąk to brzmi niezwykle smakowicie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. czytam Twój blog i oglądam te śliczności, chętnie stanę w kolejce, może coś upoluję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakże mogłabym ominąć taką możliwość? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpisuję się skromnie w kolejce. w zamian zaprszam do mnie podobny licznik bijący juz 9 lat (www.stula.blog.pl/) i też konkurs.
    Serdeczności i tymczasem!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja takiej gratki nie przepuszczę ;)
    A niespodzianka brzmi naprawdę nieźle

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez pomagam w zwichnieciu licznika od jakiegos czas;d do candy chetnie sie zapisze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja się nie oprę pokusie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się i ja :)
    Wszystko co wychodzi z pod Twych rąk jest godne podziwu :)
    Ja mam jedną Twoją broszkę (zakupioną na Witusiowej aukcji) i wiem że cuda robisz!
    PS. U mnie też niespodzianka, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja bardzo chetnie Anito! Jeszcze raz zapraszam do siebie na candy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bardzo chętnie ustawię się w kolejce, która na pewno będzie baaaardzo, baaaardzo długa:) I ja też lubię niespodzianki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też szykuję się do Candy bo niedługo stuknie roczek mojemu blogowi i zbliżam się do 50.000 :). Jeśli mi się poszczęści poproszę o broszkę/różę najlepiej niebieską albo fioletową. Już trzymam za siebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anitko skoro zapraszasz, grzechem by było odmówić :) a dreszczyk emocji zawsze mile widziany :) szczególnie jeżeli chodzi o niespodzianki! kto ich nie lubi?
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też spróbuję, lubię niespodzianki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nooo to i ja się piszę! A uszczęśliwi mnie cokolwiek z robisz, bo wiem, że będzie piękne... choć... nie powiem, najbardziej uradują mnie szyciowe twory :) hehe
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chcę, ja chcę, bardzo lubię Twoje prace, bo tyle w nich serca i zaangażowania :))

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem otwarta na wszelkie niespodzianki, więc dołączam do zabawy
    www.bizugagipy,blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. ...a co tam...
    stanę w kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  19. to ja tez:)moze mi sie poszczesci:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie ustawie się w kolejce. Tworzysz piękne rzecz miło by mi było przygarnąć jedną z nich :). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam sporo szczęścia w losowaniach, więc tym razem trzymam kciuki bym nie została wylosowana:) choć na cudną kartkę ochotę mam wielką:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też bardzo lubię patrzeć jak "się nudzisz" i co z tego powstaje:)więc niespodzianka mile widziana:)

    OdpowiedzUsuń
  23. to ja poproszę o nagrodę główną - nie będę się rozdrabniać na mniejsze ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. To i ja ustawię się w kolejce :) Niespodzianki dodają dreszczyka emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podglądam Twoją twórczość... Podziwiam... Uwielbiam niespodzianki... Więc jeśli mogę to proszę by mnie jeszcze doliczyć do grona stojących w tym ogonki :)

    Pozdrawiam Serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moze uda mi sie zalapac na chociaz jeden przedmiot 'z dusza' do mojego mieszkania, ktorego od 2 lat nie mam czasu urzadzic do konca :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też jestem bardzo chętna! Jak większość, chciałabym niespodziankę!

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko co robisz jest niepowtarzalne i cudne więc stoje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Och, gdybym wygrała coś w kropeczki Twojego autorstwa, byłabym najszczęśliwsza w świecie - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuje sie:) nie moglabym przegapic niespodziankowej niespodzianki;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj, przecież wszytko jest cudowne :) Ale najpiękniejsze są twoje filcowe broszki i szyte rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O no to gratuluję szybkiego licznika :) Uwielbiam Twoje domowe przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej,ja tez jestem chetna i lubie niespodzianki,wiec zapisuje sie do tej kolejki po upominek.pozdrawiam serdecznie z zimnej Anglii,brrr..

    OdpowiedzUsuń
  34. Na szybką niespodziankę się ustawiam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chcę! Ja chcę! Wybierz mnie! :) Może to być cokolwiek spod Twojej igły;)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem chętna na niespodziankę, ich nigdy za wiele ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. cudne prace tworzysz, lubię tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zaglądam regularnie i jestem absolutnie zachwycona i pełna podziwu dla Twojej pomysłowości. Pozdrawiam serdecznie i ustawiam się w kolejce po niespodziankę od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. dopisuję się do kolejki :) uwielbiam Twoje pomysły!!

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo chętnie sie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  41. ja chcę ja chcę ;-)
    a propozycja to wszystko co robisz, bo ja bym wszystko z otwartymi reoma przyjeła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. to ja się tu jeszcze nie ustawiłam??!! No to nadrabiam!! Ustawiam się w kolejce po niespodziankę z Anitowych, twórczych rąk! :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Staję grzecznie w kolejce :) Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  44. To i ja stanę w kolejce.
    Bardzo lubię niespodzianki :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anitka zapisuję się. Od niedawna śledzę blog ale prace, które tu obejrzałam zachwycają :)
    Nie napiszę, że podoba mi się wieszak z Twojej łazienki hahaha bo i tak go nie dostanę więc co los da niech da byle mnie hahahaha ;)


    Zapraszam też do mnie - moja Kinia organizuje swoje urodzinowe candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Moje pierwsze candy:) Mam nadzieje, że mi się poszczęści:)))

    OdpowiedzUsuń
  47. A dlaczego ja to przegapiłam ???
    Pewnie że czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie ma bata, uwielbiam niespodzianki i Twojego bloga, nie sposób tu sie nudzić :P

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystko mnie ucieszy tym bardziej, że jeszcze nigdy nic nie wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  50. ....Masz wspaniałe pomysły, wszystko co zrobisz jest piękne, dopracowane w każdym szczególe, dlatego czuję, że to będzie coś niesamowitego. Przyłączam się do zabawy i pozdrawiam....
    krystyna_prze@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. No to ja też chetnie stanę w kolejce. :) Bardzo podobają mi sie Twoje prace.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  52. Dobry Wieczór

    Gdy widzę takie cuda nie ogarnia mnie nuda.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  53. Wezmę, co tylko mi dasz!
    Wszystko jest śliczne!
    elaolsz@op.pl

    OdpowiedzUsuń