sobota, 8 stycznia 2011

Zegarmistrz czasu


 Czas płynie nieubłaganie, czasami wykorzystuję go twórczo,czasami marnotrawię - jak pisze Mona Lisa zapraszając do kolejnego wyzwania na "Art-piaskownicy".Mój płynie dosyć jednostajnie, ale nie mogę powiedzieć,że przewidywalnie :]. Zresztą było by to nudne -prawda :]

Naszym kolejnym zadaniem było zrobienie własnoręcznie zegara. Moje propozycje to takie kuchenne wariacje na temat :]

Ten pozwoli mi w kuchni cieszyć się poranną kawką i nie spóźnić do przedszkola :]. Przy okazji pasuje do mojej kropkowej kolekcji :]

Powstał z takiego zegara za 6zł i papieru z kolekcji Love&merry ze sklepu  I love scrap. Wykorzystałam też tekturowe sztućce ze Scrapińca  .



zachęcam Was do odwiedzenia bloga "Art-piaskownica"  i spróbowania swoich sił w tym temacie. Zobaczcie jakie genialne zegary zrobiły moje koleżanki

pozdrawiam An

20 komentarzy:

  1. Okurczaczki! Niesamowity ten zegar jest! chyba się zakochałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Anita, świetny!
    Chyba pobiegnę do piwnicy po stary kuchenny zegar!
    Barrrdzo mi się ten kropczak podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarowa wróżka normalnie :D
    :*
    buzioooole

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny naszyjnik a ten kropkowy zegar ze sztućcami wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jesteście szybkie!
    dziękuję i czekam na wasze wersje

    OdpowiedzUsuń
  6. boski zegar!

    dziękuję kochana za skrzydła nadziei :* właśnie tego brakuje mi teraz najbardziej, ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  7. anita!!! pojechałaś, strasznie mi się podobają twoje pomysły!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy zegarek perełkowy...!!!
    kocham go!!! Genialny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jejuniuuuu,ależ mnie zaskoczyłyście !!!!

    Tim-cała przyjemność po mojej stronie:*

    dziękuję kochane,bez takich słów nie było by sensu tego robić :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarmistrz czasu wyszedł boski! Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam noworocznie!
    llooka

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegar jest cudny!!! Gratuluję pomysłowości!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł z tym zegarem i sztućcami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no oż, oż oż! Ten zegar jest po prostu zajebisty, 6 zł?? chyba żart, papier, klej, dodatki. Jesteś mistrzem. W sumie ja bym na taki zegar za 6 zł nawet nie rzuciła okiem a Ty go tak świetnie wykorzystałaś! No i ten naszyjnik pełen łomantik :) Bardzo mi sie poodbuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny kropeczkowy zegar - lowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja! Ależ z Ciebie kreatywna osóbka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny zegar, ciekawy pomysł i genialne wykonanie. Adoruję *__*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zegar, bardzo pomysłowy i oryginalny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń