czwartek, 10 lutego 2011

Jeden ptaszek wiosny nie czyni...

Jeden ptaszek wiosny nie czyni...ale kilka. Ostatnio szyłam je jak szalona.Piszę w czasie przeszłym,bo aktualnie dopadła mnie grypa/angina- albo obie zmory naraz.
Ptaszki lubię i nie jest to nowość dla moich Czytelniczek (znajomych również). Mam już ptaszkowy fotel z Ikea :p i kilka ptaszków ,które dostałam z tej czy innej okazji(powinnam je wszystkie uwiecznić przy okazji).

Dla wprowadzenia wiosennego klimatu postanowiłam uszyć ptaszkowe mobile. Nie umiem tego sfotografować moim stareńkim  kodakiem w całości :/ ( słodkie tkaniny na ptaszki pochodzą ze sklepu Jednoiglec)


Ten słodki ptaszek z prawej to dzieło mojej Mi- uwielbiam dziecięce rysunki i takie koślawe kolorowanie


ten czerwony ptaszek ma doczepiony dzwoneczek na końcu sznurka


do całej ptasiej ferajny dołączyła sówka ,którą wygrałam na blogu Anamarko. Ależ byłam zaskoczona!!!! magnes jest absolutnie piękny, w energetycznych kolorach. Sówka zerka mi na głowę i przypomina,że jednak jestem szczęściarą !:]



Dzisiaj było u nas tak słonecznie ,że trudno uwierzyć w zapowiedzi mrozów i śniegu w weekend. Wprawdzie nigdzie się nie wybieram,ale naprawdę mam już dosyć zimy :/


ściskam Was ciepło i melduję,że nagrody candy są w drodze.Proszę dać znać jak dojdą.

An

13 komentarzy:

  1. piękne te ptaszki, od razu jakoś tak lepiej jak ogląda się takie wiosenne fotki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też już zima dopiekła:) Wasze energetyczna ptaszki są rewelacyjne. Słoneczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak wiosennie :) I do tego takie piękne tkaniny :) MiMi ma ostatnio fazę na wsztsko co związane z ptakami, więc pewnie niedługo też zaproszę wiosnę do siebie :) Gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. oby te kolorowe ptaszki wiosnę nam przyniosły, bo też już mam dość zimy - akurat na ferie mamy jechać, a tu śniegi i coś czuję, że zamiast zwiedzania będziemy się kisić w domku :(
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka szyjesz, super, zazdroszczę talentu:)Ja też mam już dość zimy, chcę wiosny!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że motyw ptaszkowy jest jednym z najbardziej popularnych w blogowym świecie - wszyscy je kochają ;) taki wdzięczny motyw! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wczoraj wiosenna a dzisiaj...eh
    mimo wszystko weselej i trochę koloru

    dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ptaszki przecudne i piękne kolory na tych fotografiach. Super, tak energetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne mobile i pogodnie nastrajające :)
    oby do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za komentarz popłakałam się też! ahahahhaa :*:*
    Czadowe ptaszory! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne ptaszki,jakie wesołe :) u mnie własnie sie szyją wiosenne kolorowe ptaki :)
    piękny prezent wygrałaś, gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wesołe ptaszki uszyłaś :) Od razu weselej i trochę bardziej wiosennie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń