niedziela, 6 lutego 2011

Organizujmy się- na wiosnę:P

Wezwana do mobilizacji przez Juliannę z bloga Jednoiglec postanowiłam przeorganizować moją szafę. Chodziło to za mną od jakiegoś czasy,ale niestety trudniej było się do tego zabrać.
Ponieważ maluchy się przeziębiły chciałam ich jakoś zająć i dałam im ulubioną robotę czyli segregowanie guziczków kolorami :P


Potem zrobiłam czystkę w pudełku z kawałkami materiałów i koszyczku z resztkami




tu też można zobaczyć migawki z mojego kącika


a oprócz tego mam dla Was trochę inspiracji (zdjęcia wyszperane na Flickr)









 dajcie cynk gdzie kupić taki wieszak na szpulki, no i najlepiej takie cudne nożyce krawieckie:P




 miłego dnia
An

21 komentarzy:

  1. łał, jakie porządki, mnie chyba też to czeka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ladnie tak dzieci do segregowania wykorzystywac! xD nie chcialyby moze moich guziko tez posegregowacxd? a co do inspiracji, to sa tak piekne, ze nie wiedzialam ktorym zdjeciem sie najbardziej zachwycac!

    twoje porzadki tez swietne, moje materialy sa w pudlach schowane.. woec az tak nie musze ich ukladac;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post!!! Jako osoba baaaaaardzo zorganizowana uwielbiam patrzeć jak maja poukładane w szafach inni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ehh strasznie brakuje mi takiego kacika do robotek:( wiosna coraz blizej jesli zaczynaja sie juz porzadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie mieć taki porządek:( Od jakiegoś czasu mam dośc biegania tam i zpowrotem z pudełkami.
    Doskonałe inspiracje. Dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądają guziki posegregowane kolorami! I tkaniny ułożone - cud miód:)
    Wieszak na szpuleczki można bardzo łatwo zdobyć - oto recepta:
    1) trzeba wysłać męża tudzież innego osobnika płci brzydkiej do supermarketu budowlanego z poleceniem kupienia potrzebnych elementów,
    2) przez tydzień być bardzo miłym dla tego osobnika,
    3) po tygodniu cieszyć się ślicznym wieszakiem:)))
    U mnie zadziałało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz fajne szmatki, skrawki.
    Cudo!
    Cmok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy takim poście mozna wpaść w kompleksy.Chyba czas na porządki wiosenne.
    Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie by bylo miec osobny pokoj na swoje wszystkie cuda i przydasie. Ja nawet kata nie mam. Wszystko poupychane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko wyglada bardzo inspirująco i aż chce się sprzątać. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. a wiesz, w rosmannie widziałam identyczne nozyczki, tyle ze ......do paznokci;) ale dokladnie miniaturki tych!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ech...zazdroszczę tego porządku no i takich cudnych tkanin i przydasi:) Inspiracje są cudne - spodobał mi się pomysł z przykręcanymi sloikami - genialne!!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziewczyny nic tylko sprzątać i chwalić się rezultatami :P

    Julianno - mówisz,że ten sposób zadziała :P

    Dorota-a ja nawet kiedyś duże spotkałam-ale ogrodnicze (w kwiatuszki) :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygrałaś! :) Napisz do mnie: anamarko@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jupi! W koncu sklecilam tego maila do Ciebie:)
    A porzadki sa swietnie, milo jest ogladac jak ladnie maja inni poukladane, u mnie jeszcze nieskonczone, w ostatnim moim poscie jest total balagan;)
    Ale juz, juz...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zmotywowałaś mnie... od kilku dni myślę o przejrzeniu moich przydasi i pozbyciu się tych zbędnych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam cieplutko:) Ogromnie mi się podoba u Ciebie - wspaniałe rzeczy tworzysz, znajduję tu dużo krzepiącego kolorku:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ups ominął mnie ten wpis
    porządki ważna sprawa

    a co do komentarza u mnie to ja mam tak na co dzień te rzeczy staram się mieć poukładane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ohh, ja chce porządek!

    I chcę ten regał pełen włóczki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny ten Twój kącik:)U mnie takie porządki tez by się przydały:) bo już nic znaleźć nie mogę:))

    OdpowiedzUsuń
  21. W tak uporządkowanym kąciku to można pracować. Piękne inspiracje. Uroczy blog.
    pozdrawiam serdecznie
    Katrin

    OdpowiedzUsuń