niedziela, 20 lutego 2011

Rękawica serce -projekt luty

Rękawica serce to lutowy projekt w ramach zabawy 12/12, prace naszej grupy można obejrzeć na TYM blogu.
Ja uszyłam rękawicę dla Marysi z Baju Baju w ramach wymiany. Marysia uszyła dla mnie cudną rękawicę w kropeczki,która tylko zdobi moją kuchnię.Bo czyż można używać do garów takie CUDO.
W każdym razie próbowałam sprostać i trafić w gust nowej właścicielki.Oto co powstało:



Marysia jeszcze nie dostała mojego "dzieła",ale nie protestowała,żebym pokazała :].

Zainteresowane osoby odsyłam do tutorialu TU.

Mam nadzieję Marysiu,że będziesz zadowolona . I dziękuję za zabawę :*


Pokażę jeszcze kartkę ,która powstała na kolorystyczne wyzwanie Anny-Marii na "Art-piaskownicy".Jak zobaczyłam co zrobiłam to uwierzyć nie mogłam,że to moje :p zresztą nie tylko ja hahah


użyłam papieru herbarium ILS, graphic 45, kartki pociapanej kawą stempla z lemonade i jakiś tam innych drobiazgów.

Si ju lejter
An

7 komentarzy:

  1. serducho jest niesamowite! a kartka obłędna :) szalejesz, oj szalejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamo padłam
    śliczna rękawica

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekna rekawica, tak jak u marysi nie moge sie nadziwic jakie wy to wszystko idealnie proste robicie i ta niebieska tasiemka naokolo.. ja bym miala cala pofalowana xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, świetne to serducho i jakie równe! No, kartka wypas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna rękawica- muszę kiedyś spróbować tego kształtu!

    OdpowiedzUsuń