wtorek, 1 lutego 2011

Wylosowałam..

Wylosowałam dwa szczęśliwe numerki :P


Niestety nie umiem zapisać tej ramki random.org z wynikiem dlatego podam tak.
Nagroda pierwsza poleci do osoby ,która wpisała się jako 40 - według moich obliczeń to Medżik

Druga nagroda "pocieszajka" poleci do osoby,która wpisała się jako 18 - jest to Ania Konieczna


proszę zainteresowane o mail z adresem na anita22.pl@gmail.com  (można napisać co by szczęśliwą wylosowaną ucieszyło )


pozdrawiam i dziękuję za liczny udział.To nie ostatnia zabawa u mnie :*

An

14 komentarzy:

  1. PrintScreen (prawy górny róg klawiatury), otworzyć Painta, Ctrl+V, narzędzie zaznaczania, zaznaczyć kawałek obrazka z ramką, Przytnij, Zapisz.
    Voila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nareszcie ktoś się zlitował hahah wielkie dzięki kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję szczęściarom a Tobie dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale zazdraszczam wygranym! pozytywnie rzecz jasna!
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ze mnie trąba, taką okazję przegapiłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kulko to nie ostatnia zabawa ;P
    ja też dziękuję wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  7. dostalam prezenta!!!!!!boooski jest!!!bede się wieczorem chwalić:*
    dziękuję:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. łojojoj!!!! toż to ja!
    ale super!!!
    no toś mi poprawiła chumorek ogromnie i teraz mi pociesznie na samą myśl o pocieszce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dostalaś wyróżnienie (a nawet dwa!) za wszystkie Twoje piękne twory i za bycie inspiracją :)
    jak jesteś zainteresowana zabawą zapraszam na bloga :)

    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń