niedziela, 27 marca 2011

Lewitowanie po dużej dawce cukru


Nie martwcie się cenami cukru, 'Art-piaskownica" tak dosłodziła,ze będziecie lewitowć-gwarantuje ;P

Kolejny koloroTon , edycja prowadzona przeze mnie, to landrynkowe zestawienie,które nie jeden raz widziałyście u mnie.
Dziewczyny nieźle poszalały, ja uszyłam breloczek do kluczy z ptaszkiem przywołującym wiosnę


Wielkooki słodziak do wzięcia w decobazarze.Kliknij w banerek po prawej.


p.s. a wiecie,że różowy obwołano kolorem roku 2011!

buźka An

15 komentarzy:

  1. jakie on ma pięęęękne oczy :)
    cudny
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. No popatrz a ja dzisiaj uszyłam królika w wersji pink :) Ależ się wstrzeliłam w tendencję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny on, oj śliczny, a te oczy. Mozna sie w nich zatracić:)
    Wiem, że rózówy obwołano kolorem 2011 roku i uczieszylo mnie to:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka landrynkowa kolorystyka jest mi bardzo bliska :)Ptaszek rzeczywiście ma piękne oczka i w ogóle wygląda na bardzo sympatycznego. A co do różu to nie wiedziałam, ale przynajmniej teraz będę miała dobry powód, żeby nosić róż bezkarnie i dodawać go wszędzie gdzie tylko można!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie maleństwo. Piękny breloczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widze ze breloczek juz wykupiony;D piekny jest! ahh apstelki wszedzie ostatnio!! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki! A wzrok tych ocząt obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo oooo to coś dla mnie! Nie jestem pewna jednak czy mam te konkretne odcienie, ale landrynkowa kolorystyka i tak zawsze wywołuje u mnie pozytywne emocje :)) Fantastyczna ptaszyna, aż chce się taką nosić np. przy torbie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba już wiem, co będę robiła w najbliższy weekend :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki śliczny ptaszek. A te jego oczki... Normalnie tylko pozazdrościć talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziewczyny dziękuję za komentarze i witam nowe osoby :]
    cieszę się,że pastele nęcą-liczę na odzew w wyzwaniu :]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tytuł i ptaszyna uroczy!
    :-)))

    OdpowiedzUsuń