wtorek, 8 marca 2011

Moje miejsce na ziemi :]


Dosyć górnolotny tytuł-wiem,ale to naprawdę moje miejsce :]. Skończyłam malowanie sekretarzyka. Podzielę się teraz migawkami z mojego ulubionego miejsca w domu (zaraz po kuchni,albo przed...w sumie nie wiem :P)


Nadstawka pomalowana, wyłożyłam tapetą szufladki i ścianki w półkach. jest biało, bielusieńko , trochę romantycznie-ale bez przesady :]


Jak widać "projekty" moich dzieci codziennie natychają mnie do pracy :]. Na uszycie czekają delfinki , oraz wspomniane poltwolki ( to te głowonogi urocze :]).


Kolory eksplodują z szafy ,w postaci polarku , oraz mrugają na mnie z półek. Córcia zrobiła ta wyklejankę , którą nazwałam łąką pełną miłości :] .Ale mi dzisiaj poematy wychodzą hahah.


Nie była bym soba gdyby folkowe elementy się gdzieś nie pojawiły- oprócz matrioszki mam konika. Lale to po prawej prezent od Drychy , po lewej lala uszyta przez Arine.


Zieleń na parapecie, wiosna w sercu :P


Misiek- Kudełka znalazł się po kilkunastu latach. Dostałam go na pierwszą gwiazdkę spędzaną z moim obecnym mężem :]

Na koniec moje "szyciowe" szpargały:


Zabytkowy łucznik -elegancko działający , i ukochany niciak wypchany wszelakim dobrem :P


Wytrwałym gratuluję, zwiedzającym dziękuję za uwagę i zapraszam ponownie. Mam dzisiaj cudowny dzień ,bo o 7 rano obudziło mnie to :



buźka An

18 komentarzy:

  1. ale wspanialy kacik :) baaardzo ci zazdroszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie urządzone miejsce ... i te kolorki!!! piękne i takie żywe ...

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaa! jak ja ci zazdroszczę! chciałabym mieć tak choćby ze 2 półeczki dla siebie, żeby farbki i kordonki ułożyć w koszyczkach na widoku, żeby wyeksponować troszkę otrzymanyich i własnoręcznie wymodzonych drobiazgów...!
    ślicznie masz u siebie! nieodmiennie zachwycająco!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję,ale kochane to naprawdę malutki kącik w małym mieszkaniu :] chyba takie wrażenie ,bo zdjęcia pocięte :P
    ale dziękuję -napracowałam się nad tym moim "rajem"

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie, kolorowo i przejrzyście :) A te Potwolki to, hm hm, nie zazdroszczę ci mama szycia :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ALE U CIEBIE PRZEPIĘKNIE!!!!

    Po pierwsze chciałabym chociaż w 1/10 mieć tak czystko, po drugie chciałabym mieć tak pięknie. Widać tam Twoją duszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki kącik mógłby być i moim miejscem na ziemii. Zdecydowanie podoba mi się jak go urządziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie ten kacik:) chcialabymmiec taki u siebie;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Same piękności pokazujesz! I taka radość z tego emanuje, że aż słonecznie się robi pomimo okropnej pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pozazdroscic pobudki, mnie rano obudzil dzwonek i przypomnienie 'wstawaj i ucz sie na kolosa'.. normalnie sama radosc;p

    co do twojego miejsca, tzw craft roomu to dziewczyno.. boski! zazdroszcze przeokropnie! sekretarzyk jest genialny! sama marze o jednym, ale antyki sa strasznie drogie jak na razie :(
    zdolne masz dzieciaki! :d

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne miejsce stworzyłaś!

    wszystkiego Naj Anitko!

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj :D nic wiecej nie powiem! No dobra powiem, zazdroszczę Ci siły by zapanować nad tym wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyszło to malowanko :)
    i bardzo ładny kącik masz
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło super!Też chciałabym mieć u siebie taki kącik, choć miejsca bardzo brak!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anti ,ale nad czym? :P
    dziękuję kochane,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze to Twoje miejsce, ja nadal marze o takim miejscu dla siebie, poki co w salonie tworze, ale mysle ze kiedys caly pokoj bede miala na swoje pasje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez chwile myślałam że nazwę bloga zmieniasz;)))
    Fajnie wszystko razem wyszło. Z osobna też :)
    Miłej pracki zatem ww własnym "kącie" życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak tu radośnie i kolorowo :) ja chyba też zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń